Te, joilla on 3lasta tai enemmän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zxc
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

zxc

Vieras
missä te asutte? (omakotitalo,rivitalo,kerrostalo) ja huoneiden määrä tai m2?
ja jos ette asu pääkaupunkiseudulla niin mitä teette työksenne(myös mies) ja kuinka pitkät ajomatkat teillä on töihin....(saa vastata myös vaikka asuiskin pääkaupunkiseudulla)

Meillä on 3 lasta ja ollaan kumpikin hoitoalalla töissä, mies lähihoitaja minä sairaanhoitaja. Asutaan välikaikaisesti 3h+k kerrostalossa, mutta haussa on sopiva 4h+k tai 5h+k rivi- tai omakotitalosta, joka voitais ostaa. Vielä ei oo tärpänny, toivottavasti pian.

Meille syntyy pian 3. lapsi, mutta vastaan nyt kun meidän tilanne ei tästä aikoihin varmaan tule muuttumaan. Asutaan rivitalossa, n. 4km päässä kaupungin keskustasta. Neliöitä vähän alle 90 ja huoneita 4h+k, joista makkarit melko pieniä. Itse olen kotiäitinä ja mies on insinööri. Miehen työmatka on n. 6-7km ja hän kulkee omalla autolla.

Meillä neljä lasta (ja kaksi aikuista), ja 86 neliöö, 4h+keittiö+sauna. Rivitalo, vuokra-asunto.

Asutaan alueella, josta kulkee harvakseltaan busseja (max. kerran tunnissa), ja sit kun meen töihin, joudun turvautumaan busseihin... mies kulkee töissä omalla autolla, ja työmatkaaa kertyy päivittäin 80km.

[QUOTE="mä vaan";23713281]Meillä neljä lasta (ja kaksi aikuista), ja 86 neliöö, 4h+keittiö+sauna. Rivitalo, vuokra-asunto.

Asutaan alueella, josta kulkee harvakseltaan busseja (max. kerran tunnissa), ja sit kun meen töihin, joudun turvautumaan busseihin... mies kulkee töissä omalla autolla, ja työmatkaaa kertyy päivittäin 80km.[/QUOTE]

Niin ja mä oon lähihoitaja ja mies on jakeluautonkuljettaja.

Meillä on 5 lasta, asutaan aso-rivarissa 127m2 (5h+k).
Mä oon hoitovapaalla siihen asti että pieninkin täyttää 3v, ihan duunareita ollaan molemmat.
Mun työmatka on 12km ja miehellä taitaa olla n. 15km, ei asuta pk-seudulla.

4 lasta, omakotitalo, 5h, k, oh, khh, kph, s (+rantasauna). En muista neliöitä, kokonaispinta-ala n. 250m2.
Mies on järjestelmäasiantuntija. Minä kotiäitinä, töihin ens vuonna tai sitten perustan oman yrityksen.

Meillä on 4 lasta (4kk-6v), tällä hetkellä olen hoitoalan hommista äitiyslomilla. Mies tekee pienessä firmassa tuotannon töitä. Miehen työmatka on noin 600m, mulla tulee olemaan 2km kun vaihdan työpaikkaa lennossa (sitä ennen kävin naapurikunnassa töissä 18km). Asutaan omakotitalossa, noin 200 neliötä, huoneita 7+k+s.os+khh, 3 tasossa (1½ kerroksinen rintamamiestalo jossa kellaritila remontoitu asumiskäyttöön).

Meillä 6 lasta. Asutaan maalla 10 km taajama-alueelta. Talossa on n 150 m2. Alhaalla nykyään 2 makuuhuonetta + oh + keittiö + eteinen + lasten kuraeteinen (entinen mh) + sauna+kkh+ph+wc. Yläkerrassa sitte kummassakin päädyssä makuuhuoneet. Pienennettiin aula minimiin joten tuo toinen huone todella iso ja kolme vanhinta siinä.
MIes on yrittäjä ja töihin on tuon 10 km, mutta kulkee työnpuolesta sitten paljon muuten. Ja kun päivät on pitkiä saattaa et käy päivällä kerran pari kotona syömässä, hakemassa postia ym ja menee takas töihin. Ite olen kotona lasten kanssa. Meillä 2 autoa pakollinen miehen työn takia.

Meillä 3 lasta. Rivitalo 4h, 100m2.

Asutaan 18 km päässä isomman kaupungin keskustasta. Työmatkaa minulla se 18km, linja-autolla 30min. Miehellä työmatka n.30km, omalla autolla 15min. Lapsilla koulumatka yläkouluun 15km, koulubussilla pääsevät suoraan pihaan.

Lapsia 4, viidettä odotan.
Omakotitalo 18o neliötä, makkareita 4, mahis tehdä yksi lisää.
kotiäitinä, oma yritys haaveena sitten kun lapset isompia, miehellä työmatkaa yht,3okm.
pikkukaupungissa, keskustaan 3km ja kaksi autoa.

Omakotitalo, 6-7 h ja tupakeittiö.
Lapsista neljä nuorinta asuu yhä kotona.
Minä kirjoitan työkseni, mies toimittaja ja websuunnittelija.
Minun työmatkani noin 35 kilsaa, miehellä yli 300.
Kumpikin työskentelee tällä hetkellä pääosin etänä (noin 20% läsnä, 80% etänä kotoa käsin).

Yhteistyössä