Te joilla on 3 lasta...

  • Viestiketjun aloittaja kalluppi
  • Ensimmäinen viesti
Tanja
Meillä poika,poika ja tyttö. Puolen pitäjää + suku (ja ehkä hieman minäkin)odotti viimeisintä varrotessani poikaa tyyliin "kun aina ennenkin", me ei haluttu ottaa selkoa sukupuolesta - ei oltais saatukaan, sillä istui sen verran lysyssä ettei kätilökään saanut selkoa, ja synnytyssalissa sitten koettiin yllärimomentti :)! Tosin mulla on kyllä mennyt hiukan aikaa jotenkin vaan ajatukseen tottuessa, että mulla/meillä on tyttö. En osaa sitä edes tytöksi sanoa, vaan väkisin menee äijäksi tai ukoksi. Sanavarasto siis meni uusiksi kaikin puolin, joku kolttukin tuntuu oudolta ja näyttää myös - punaisen eri sävyisistä vaatteista puhumattakaan (ja mä en todellakaan tykkää ko. väristä mutta kun sitä nyt tursuaa jokaisen vieraan paketista). Tyttöjen maailmakin tuntuu aivan oudolta ja vieraalta mutta kait tässä vielä on kehityskelpoinen yksilö ja siihenkin oppis. Maailman parhain opettaja meillä ainakin on sängyssään tuhisemassa :)!
 
vieras
Meillä kolme tyttöä. Mua otti niin päähän kun tutut ja tuntemattomat kolmannen odotuksen kohdalla "että tulispa nyt se poika teille" ja kun varmistui tytöksi "noh, nyt teette vielä sen pojan" :(. Aina sai olla hokemassa että olen aina halunnut kolme lasta sukupuolesta riippumatta! MUTTA, salaisesti toivoin mieheni puolesta että kolmas olisi ollut poika. Lisää lapsia ei tule.
 
jadal
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juuri näin!:) Tosin nyt kun on 99% varma et ois vihdoin sitä toista sukupuolta, niin mietin osaankohan olla tän toisen sukupuolen edustajan kanssa?;) Ja vaikka oiskin sitä samaa sukupuolta kuin nää kaksi, ei harmittais yhtään loppujen lopuksi....
samat ajatukset mullakin :)
 
poika,tyttö,tyttö...koska oli kumpaakin sorttia ennestään ei kolmosen kohdalla sukupuolella ollut niin suurta väliä :) vaikka kyllähän mä sitten olin onnellinen kun tuli toinen tyttö taloon (sihen aikaan asuttiin yhdessä exän ja hänen poikiensa kanssa, oli ukko-valta talossa,)
 
äitix4
poika,poika,poika,poika :)
maailman ihanimmat ja rakkaimmat äipän pojjaat:)
Jo toisen raskaudesta asti muut,tutut,tuntemattomat ja suku ovat ootelleet tyttöä..mutta mulle on aina ollut ihan sama mitä sukupuolta vauva on kunhan vauvan vain saan:)
Viimesimmän jälkeen monet kommentoineet no kaipa te nyt vielä sitten sitä tyttöä koitatte???No eeii....ei koiteta...jos vauva tahdotaan niin vauvaa sitten koitetaan eikä tyttöä:)
Ja oma kokemus sanoo että viides poikahan sieltä varmaan tulisi:)
 
Meillä on neljäs poika syntymässä piakkoin ja aina olen tyttöä, ihan ennen ekaa lastakin toivonut ja halunnut. Pojat ovat joka kerta yllättäneet ja olleet aivan ihania ja mahtavia tapauksia! Suurperhe halutaan ja uskonpa, ettei enää kovin suurta toivoa tytöstä ole, mutta ei se haittaa! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Kolme tyttöä on, eikä kuopusta ole haluttu "pojantekomielessä",vaan halusta saada vielä yksi lapsi.
Mieheni kyllä varmaan jossain määrin sisimässään toivoi poikaa, mutta otti avosylin vastaan kolmannen tyttärensä.
Meillä sama. Miehelle oisin suonu kyllä yhden pojan ihan sen takia että on hälläki "kaveri", mut kyllä on kuiten mies tyytyväinen ja onnellinen näistä kolmesta tyttärestään.
:)
Monet ajatteli meidän yrittävän kolmatta siksi että saadaan se poika, ja silloin odottaessa ajattelin että helppo ois jos ois se poika nii ei kenenkään tarttis enää kysellä! Mut ku tyttö nähtiin ultrassa nii ei yhtään haitannu; ihana vaan että kaikki on samaa sorttia :) Niillä on sitte omat supinansa, ja isosiskot voi opastaa pienintään tyttöjen jutuissa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja äitix4:
poika,poika,poika,poika :)
maailman ihanimmat ja rakkaimmat äipän pojjaat:)
Jo toisen raskaudesta asti muut,tutut,tuntemattomat ja suku ovat ootelleet tyttöä..mutta mulle on aina ollut ihan sama mitä sukupuolta vauva on kunhan vauvan vain saan:)
Viimesimmän jälkeen monet kommentoineet no kaipa te nyt vielä sitten sitä tyttöä koitatte???No eeii....ei koiteta...jos vauva tahdotaan niin vauvaa sitten koitetaan eikä tyttöä:)
Ja oma kokemus sanoo että viides poikahan sieltä varmaan tulisi:)
näin mekin luulimme :D
meillä poika, poika, poika, poika ja tyttö =)
haaveena oli viisi lasta ja haave on nyt toteutunut :heart:
 

Yhteistyössä