Te joilla ollut 2 miestä samaan aikaan...

  • Viestiketjun aloittaja wet wet wet
  • Ensimmäinen viesti
wet wet wet
Mielessä välillä pyörinyt fantasia jos sais kahta miestä samaan aikaan,toisaalta mulla vois olla siihen mahdollisuuskin,mutta ,mutta...enpä tiedä..uskaltaisinko sittenkään... :D

Te joilla ollut kaksi miestä samaan aikaan,millaista oli,oliko yhtä ihanaa kun unelmissakin,mitä teitte? Ja miten siis koko homma sai alkunsa?
Entä mitkä on ollut fiilikset sen jälkeen,onko tehty sinkkuaikoina vai parisuhteessa... :whistle:


Ja sit pliis ei tähän mitään moraalisaarnoja,kun tää oli tarkoitettu niille jotka tätä on tehnyt tai niille jotka ovat myös asiasta kiinnostuneita! :)
 
GRR
oli aivan törkeen makeeta... toinen kundeista oli silloinen panokaverini ja toinen sen kaveri, molemmat hyväkroppasia ja nuorempia ku mä. kerroin fantasiani ja hoitoni puhui kaverinsa mukaan. mielettömän ihanaa, kuumaa kiusottelua, ei mitään homoilua vaan pelkästään mun huomioon ottamista, nuolemista, panoa, suuseksiä, sain katella ku miehet runkkaa (ah!)... näiden kaverusten kanssa haluisin nyt lähteä johku vähä rajumpaankin juttuun esim. swinger clubille... (paljon suunnitelmia kesäksi, mutta kun vain yksi meistä on sinkku...) B)

suosittelen lämpimästi! :p
 

Yhteistyössä