Te, joilla np-ultrassa laskettuaika siirtynyt 2 vkoa eteenpäin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja impi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

impi

Vieras
eli sikiö ollut liian pienikokoinen menkoista lasketun la:n mukaan.. Niin, onko teillä ollut säännölllinen kierto? Mulla kierto 30 päivää ja aina alkaa menkat ajallaan, tunsin oviksenkin eli menkoista lasketun LA:n pitäs olla oikein, silti LA siirty ultrassa 2vkoa pidemmälle.. Miten tuo siis voi olla mahdollista?

Joskus niin vaan käy, vaikka kierto ois säännöllinenkin. Tiedän yhden tapauksen jossa kierto säännöllinen 28 ja niin vaan lasketut ajat on aina siirtyneet reilulla viikolla aiemmaksi - eli hedelmöittyminen on tapahtunutkin melko pian menkkojen jälkeen, eikä siis niinkään puolivälissä. Millä viikolla kävit np:ssä?

Alkuperäinen kirjoittaja terkka:
Joskus niin vaan käy, vaikka kierto ois säännöllinenkin. Tiedän yhden tapauksen jossa kierto säännöllinen 28 ja niin vaan lasketut ajat on aina siirtyneet reilulla viikolla aiemmaksi - eli hedelmöittyminen on tapahtunutkin melko pian menkkojen jälkeen, eikä siis niinkään puolivälissä. Millä viikolla kävit np:ssä?

12+0 kävin.. Mulla ois sit ollu ovulaatio, sillon ku on ollu menkat päällä? Onko se mahdollista?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja terkka:

12+0 kävin.. Mulla ois sit ollu ovulaatio, sillon ku on ollu menkat päällä? Onko se mahdollista?

lisäys: siis menkkojen mukaan ois ollu 12+0 mut ultra näytti 10+0

Oliko ultraaja kuitenkin sitä mieltä, että raskaudessa kaikki ok? Että sikiöllä ei mitään kasvunviivästymää tms?

Kyllähän ne toitottaa jo yläasteella, että kuukautistenkin aikaan voi tulla raskaaksi. Hitto, tuleehat jotkut raskaaksi jopa raskaudenkin aikana!! Itse en taas tahdo tulla millään..

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Oliko ultraaja kuitenkin sitä mieltä, että raskaudessa kaikki ok? Että sikiöllä ei mitään kasvunviivästymää tms?

Kyllähän ne toitottaa jo yläasteella, että kuukautistenkin aikaan voi tulla raskaaksi. Hitto, tuleehat jotkut raskaaksi jopa raskaudenkin aikana!! Itse en taas tahdo tulla millään..

ultraaja vaan sano, että ovulaatio ollu myöhemmin mut.. sain uuden ultrta-ajan 2vkon päähän.. saa nähä selviikö sit mitään..
raskaaksi raskauden aikana? :laugh:

Minulla siirtyi 10 pv aikaisen keskenmenon takia. Se tosin tiedettiin.
Oisko sulla voinut olla varhainen keskenmeno, eikä menkat? Eikä ne ovikset tule aina pilkulleen samaan aikaan. Ilmeisesti säännöllinen kiertokaan ei tätä estä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:

ultraaja vaan sano, että ovulaatio ollu myöhemmin mut.. sain uuden ultrta-ajan 2vkon päähän.. saa nähä selviikö sit mitään..
raskaaksi raskauden aikana? :laugh:

Joo, siis näitä one in a million juttuja, jos naisella on kaksi kohtua/ kohtu jossa väliseinä, ja sitten raskauden aikana tapahtuu ovulaatio juuri oikealta puolelta, voi tulla raskauden aikana raskaaksi. Eeeerittäin harvinaista, mutta näinkin on käynyt :)

Mulla siirtyi jo varhaisultrassa.Mun piti olla 7 viikolla raskaana ja olinkin vaan jotain 4+ eli viidennellä.
Tä oli vitosesta.

Nelosesta siirrettiin viikolla niskapoimu ultrassa.
Ja kierto säännöllinen mut kai multa irtoo sitten muulloin kuin puolivälissä kiertoa tms.
:wave:

Uusimmat

Yhteistyössä