Te joilla noussut kuume rokotteen ottamisen jälkeen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kauanko teillä kesti se kuume ja kuinka korkea oli? Äsken mittasin lapselta kuumeen, oli 37,7, tai lämpöä kai tuo vielä on... Eilen otettiin rokote. On myös yskinyt vähän... Kuuluukohan asiaan... Mä täällä nyt panikoin kun oon kaikkia juttuja siitä rokotteestaki lukenu. :(

mulle annettiin ohje että jos kovasti nousee yli 38 niin kannattaa soittaa ja kysyä.. ja mulla oli melkein sen 38 kolme-neljä päivää. en soittanu mihinkään ja hienosti selvisin :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kauanko teillä kesti se kuume ja kuinka korkea oli? Äsken mittasin lapselta kuumeen, oli 37,7, tai lämpöä kai tuo vielä on... Eilen otettiin rokote. On myös yskinyt vähän... Kuuluukohan asiaan... Mä täällä nyt panikoin kun oon kaikkia juttuja siitä rokotteestaki lukenu. :(

Jos eilen sen rokotuksen saitte niin kolmisen päivää se kestää. Kannattaa toki soittaa vaikka terveysneuvotaan jos oireet pahenee. Otin itse sen rokotuksen ja mulla tuli pikku kuume sekä ihan mieletön kipu käsiverteen. Ei sitä kättä paljon kolmeen päivään käytetty.

Ei kannata panikoida valmiiksi vaikka siitä rokostuksesta kaikkea villiä tekstiä täällä netissä vilisee..

Toivottavasti pikkuisesi parenee pian!