Te joilla niukat menkat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "neppi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ekana päivänä tarvitsen normaali siteen. Siitä eteenpäin hiukan vaihtelevasti (riippuen miten pitkä kierto on ollut, vaihteluväli 28-64vrk) joko riittää tavallinen pikkuhousunsuoja tai sellainen isompi pikkuhousunsuoja, joka on tarkoitettukin niukalle kk-vuodolle. Vuoto kestää n.5-6 päivää, josta vika päivä jo pelkkää tuhrua.

Mulla on nyt nämä tosi niukat menkat olleet niin kauan kuin olen syönyt näitä pillereitä (Yasminelle) eli melko varmasti johtuvat niistä. Luonnostaankin on niukat menkat, mutta ei ihan yhtä niukat, silloin oli sentään 1-2 ekaa päivää kunnon vuotoa.

Mä en osaa oikein raskautumisesta sanoa. Tulin ekan kerran raskaaksi ekasta yrityskierrosta, mutta km tuli jo viikolla 6. Sitten menikin 8kk ennen kuin tuli taas plussa, ja se meni sitten loppuun asti.

miten helposti te olette raskautuneet joilla niukat menkat?

Minulla varsinaisesti niukat menkat eivät vaikuttaneet raskautumiseen. Vaan se, että minulla on PCO, josta tuo iso vaihteluväli kuukautiskierrossakin kertoo. Kohdunlimakalvo minulla on aina todettu normaalin paksuiseksi ja jos kiertoni olisi ollut säännöllinen olisi voitu alkion siirrot tehdä luomukiertoon. Epäsäännöllisyyden vuoksi, jouduttiin avittamaan hormoneilla.

Yhteistyössä