Mirenan omistavat..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
Tässä mietin onko mulla menkat vai mitä tää on niin kysyn kuinka pian Mirenan laiton jälkeen teillä menkat jäi pois/väheni vuoto? voiko olla het ekat menkat todella niukat,kun kierukka laitettu 1kk sitten?kun tos vihossa sanotaan,että 3kk jälkeen vuodot vähenevät. täähän on mahtava peli,jos nää menkat on tässä :) tosin jatkuvat pikkuvuodot vois loppua nekin jo kokonaan. Kiitos,jos jaksatte vastailla!

voi jäädä hetikin pois! =) mun ekat menkat noin kuukauden päästä laitosta oli ehkä vajaa puolet normaalista ja sen jälkeen ei ole mitään vuotoja näkynyt kolmeen vuoteen :D mahtava peli on!!!

mulla jäi menkat pois heti, tai aluksi oli sellasita inhottavaa tiputtelua kauan aikaa, mutta nyt on ollut kaksi vuotta mirena ja menkat on koko ajan ollut niin pienet, että ei tarvi edes siteitä käyttää.

Tungen tähän keskusteluun ja kysyn, kuinka pian tiputtelut alkoivat kierukan laiton jälkee? Mulla ollut nyt pari viikkoa kierukka ja tipan tippaa ei ole tullut. Toivossa on hyvä elää, ettei mulle sitä tiputteluvuotoa edes tule..

Yhteistyössä