M
migreeni
Vieras
.. niin helpottaako se kipu yleensä oksennuksen jälkeen? Mulla migreeni ilman pahoinvointia ja ennakko-oireita, ja usein jää ns. päälle, eli saattaa olla viikkoja putkeen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei helpotaPahentaa vaan. Yleensä migreeni kestää pari päivää, joista ensimmäisen oksenna n. tunnin välein. Pahoinvointilääkkeetkin on suppoina, mutta harvemmin niistä kunnon apua on. Migreenilääke on nenäsumutteena, mutta sekin auttaa vaan joskus. Harkitsen itse vakavasti estolääkitystä....
Ei tietenkään, kun siinä menee pari päivää - myrkytysoirehan se on! Parempi ettei hanki sitä myrkytystilaa, mut eipä enää migreenin tullessa näe niitä tuoteselosteita lukea eikä pääse kauppaankaan itse:-(Kipu ei helpota.
Mä olen allerginen mantelille.Ei tietenkään, kun siinä menee pari päivää - myrkytysoirehan se on! Parempi ettei hanki sitä myrkytystilaa, mut eipä enää migreenin tullessa näe niitä tuoteselosteita lukea eikä pääse kauppaankaan itse:-(
Juomissakin on glutamaatteja, mut moni ei sitä tiedä ja pansuolaa (lysiinihydrokloridi) mäkkärin ja hesen ruoassa.
Manteli saattaa helpottaa närästystä, mutta moni käyttää mieluummin happosalpaajia:-(
En ehdi nyt enempää. On muutakin tekemistä. Luomusokeria ei mainita tuolla sivulla välttämättä, mutta sitä en käytä ollenkaan, migeeni tulee, kun siinä on glutamiinihappoa ja glysiiniä.Mä olen allerginen mantelille.
Kerropa ilman linkkejä mikä sinun mielestä aiheuttaa migreenin? Silloin kun se tulee niin menkat on just loppunut. Migreeni on vaivanut reilun vuoden ajan.
Ohita tämä. Nostan toiselle.Luitko Boobis?
Mut kun on kyse myrkytysoireesta, se täytyy saada äkkiä pois!Alkuperäinen kirjoittaja vierailia61:Joskus helpottaa hetkellisesti. Ja mulla se inhottava oksentaminen helpottaa tilannetta sillä tavalla että oksentamisen jälkeen lääke pysyy paremmin sisällä, kun yleensä ei tule heti lisää oksentamista niin lääke ehtii vaikuttamaan.