Te, joilla lapsi yhdenillan-jutun tuloksena.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mites
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mites

Vieras
Ihan mielenkiinnosta, onko isä mukana kuvioissa? Tietääkö isä, että hänellä on lapsi, tiedättekö te 100% varmuudella kuka on isä?

Ja ihan vaan tiedoksi, itsekin pitäisin lapsen, en aborttia tekisi.

Luin tota yhtä ketjua ja siinä yllättävän monella tullut lapsi yhdenillan jutusta.

Itselläni ei ole mutta hyvällä ystävälläni on jo 15 vuotias tyttö yhden illan suhteesta. Isä ei tiedä asiasta, ystäväni ei tiedä edes hänen nimeään että olisi voinut ilmoittaa. Ei edes tuntisi jos tulisi kadulla vastaan. Tietää vain sen että mies oli varattu ainakin silloin kun lapsi sai alkunsa.
Hyvin on kasvattanut yksin lapsensa valittamatta, mutta ainoa asia minka kuulemma tekisi toisin on lapselle asiasta kertominen. Joskus kun lapsi ihmetteli miksi hänen isänsä ei heillä asu tai koskaan hae päiväkodista niin tuli kertoneeksi että tämä on kuollut jo ennen kuin hän syntyi. Nyt vanhempana on kertonut totuuden jottei tyttö ala etsiä "kuolleen" isänsä sukua.

Mulla kävi niin. Puolituttu kundi, mutta baarissa törmättiin. En voinut tehdä aborttia. Poika meni shokkiin kun kuuli, mutta enpä häneltä mitään vaatinutkaan. Kun poika oli kaksivuotias, isä otti yhteyttä ja tuli tapaamaan poikaa. Sen jälkeen hiljalleen yhä enemmän piti yhteyttä ja nykyään on ihan aktiivisesti mukana. Lapsi hänen ja vaimonsa luona joka toinen viikonloppu ja puolet lomista. Olen tutustunut myös lapsen isovanhempiin ja heidän luonakin käydään ihan keskenämme. Kaikki tullaan juttuun aivan hyvin. Tais mies olla vain niin nuori kuin vahinko kävi, nykyään on ihan vastuunsa kantava isä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla kävi niin. Puolituttu kundi, mutta baarissa törmättiin. En voinut tehdä aborttia. Poika meni shokkiin kun kuuli, mutta enpä häneltä mitään vaatinutkaan. Kun poika oli kaksivuotias, isä otti yhteyttä ja tuli tapaamaan poikaa. Sen jälkeen hiljalleen yhä enemmän piti yhteyttä ja nykyään on ihan aktiivisesti mukana. Lapsi hänen ja vaimonsa luona joka toinen viikonloppu ja puolet lomista. Olen tutustunut myös lapsen isovanhempiin ja heidän luonakin käydään ihan keskenämme. Kaikki tullaan juttuun aivan hyvin. Tais mies olla vain niin nuori kuin vahinko kävi, nykyään on ihan vastuunsa kantava isä.

Kiva, että isä sitten kiinnostui lapsesta ja ovat nyt tekemisissä ja isovanhemmat myös :)

Yhteistyössä