Te joilla lapsettomuus miehestä johtuvaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Itiikka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä ongelmaa sekä määrässä, laadussa että myös itse nesteessä. Tuota siittiöiden määrää tai laatuahan nyt ei saa tutkittua kuin mikroskoopilla, mutta sen viskositeettiongelman huomasi kyllä ihan silmämääräisestikin. Ongelmana siis se, että tökötti tuppautuu pakkautumaan lönteiksi, mikä estää siittiöitä uimasta. Ja sen "lönttiintymisen" kyllä bongaa ihan silmälläkin...

meillä miehen sperma on täysin kirkasta, ja tutkimuksissa todettiinkin lähes olematon siittiömäärä.
en tiedä sitten vaikuttaako asiaan miten, mutta aiemmilla "miehilläni" olen nähnyt vain vaaleaa spermaa..

Alkuperäinen kirjoittaja pirkkis:
Meillä ongelmaa sekä määrässä, laadussa että myös itse nesteessä. Tuota siittiöiden määrää tai laatuahan nyt ei saa tutkittua kuin mikroskoopilla, mutta sen viskositeettiongelman huomasi kyllä ihan silmämääräisestikin. Ongelmana siis se, että tökötti tuppautuu pakkautumaan lönteiksi, mikä estää siittiöitä uimasta. Ja sen "lönttiintymisen" kyllä bongaa ihan silmälläkin...

Kiitos vastauksesta :) juuri tätä oikeastaan hainkin. Olen nimittäin itse huomannut muutaman kerran että miehen neste on joskus osittain sellaista hyytelömäistä kun valuu ulos mun sisältä.
Olemme yrittäneet raskautta enemmän ja vähemmän aktiivisesti keväästä asti.
Mulla entisestä liitosta kaksi lasta ja entisen miehen siemenneste oli kyllä erilaista. Myös sen muistan etten tykännyt olla ilman kumia hänen kanssaan koska alkoi seksin jälkeen jotenkin kirvelemään "alakertaa" kun valui pois, nykyisen kanssa ei sitä ongelmaa taas ole.

Alkuperäinen kirjoittaja himppu:
meillä miehen sperma on täysin kirkasta, ja tutkimuksissa todettiinkin lähes olematon siittiömäärä.
en tiedä sitten vaikuttaako asiaan miten, mutta aiemmilla "miehilläni" olen nähnyt vain vaaleaa spermaa..

Tämäkin on yksi miehelläni, ei täysin kirkasta, mutta ei niin vaaleaa kuin muilla miehillä joiden spermaa nyt muistan nähneeni :D

Onkohan meillä mitään toivoa raskautua luomusti :/ mietityttää... onneksi ei suuren suurta paniikkia asiasta ole, mies on sanonut että hänelle riittää myös nuo minun edellisen liiton lapsukaiset jos ei yhteistä koskaan saada.

Yhteistyössä