vierasd
Tässä mietiskelen ostaakko vai eikö lapselle joululahjaksi kyseistä laitetta. Onko siinä mitään järkeä?
Mä leikin sillä Cittarissa . Vaikutti ihan fiksulta laitteelta, ei liian helppo meidän eskarilaiselle (on myös "ihan lälly"- kategoriaan meneviä tehtäviä, mutta lisäksi mm. kertolaskuja, englannin kieltä, yms).Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:Tungenpa tähän ketjuun, onko kellään vielä kokemusta tuosta Hello Kitty läppäristä?
Meillä kummitäti haluaa sen meidän tytölle ostaa.. toki siihen on jo annettu lupa mutta olisi kiva tietää vähän etukäteen siitä.
Kuopus saa senAlkuperäinen kirjoittaja marisa:åboriginaali
Mitäs teijän nalle puh- läppärille käy lauantain jälkeen?
Sama täällä. Osaa monet kirjaimet ja kiinnostui niistä muutenkin. Piti ostaa aakkos-peli-pala ja sit halus Prismasta jotain aakkos-kortteja. On nyt vähän päälle 2v. Oli kyllä hyvä ostos. =)Alkuperäinen kirjoittaja minnis1979:Meillä on ollu se fisherin läppäri. ostettiin tytölle kun oli 1,5v (joo, ehkä liian aikaisin =) ). No tyttö on kovasti tykänny ja nyt reilu parivuotiaana osaa pelata siitä pelejä ja osaa kirjaimet ihan sujuvasti joten kaipa siitä jotain iloa on ollu. Hyvin on kestäny vaikka päällä on tyttö pomppinu ja hyppiny =) Jokapäivä se sitä näpyttelee kun mä oon omalla koneella.