Te joilla EI ole ammattia, mitä töitä olette

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja työnhakija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

työnhakija

Vieras
tehneet? Miten työnantaja on suhtautunut kun olette hakeneet paikkaa ja olette sanoneet että teillä ei ole ammatti, entä te joilla ei ole ammatti ja on myös lapsi/lapsia?

olen ollut vartija,asiakasneuvoja vai mikä palveluneuvoja nyt oonkaan,sit on siivottu,ja myyty ruokaakin joskus ainii ja tiimarin tätinäkin oon hurjastellut jossain välissä :D
Nii ja peruskoulun päättötorkka vaan

olen ollut kaupan kassalla ja nyt postissa. Eipä ne mitään ole työtä hakiessa sanonut tai kysellyt koulutuksesta. Olen tosin itse kysellyt töitä, en hakenut minkään ilmoituksen kautta.

Ei oo työnantaja sanonut mitään.
Oon mm. ollut myyjänä, sihteerinä.
Nyt vakituinen työpaikka, toimin vastaavana henkilönä varastohommissa yhdellä osastolla. Ja ihan alotin varastotyöntekijänä siellä. Jospa vielä vähän ylenisi siellä =)

Ok. Itsellä alkaa ensi syksynä koulu ja ajattelin että tässä ois vuosi aikaa tehdä jotakin töitä, kun lapsetkin on jo isoja, että voivat mennä hoitoonkin...

Onkohan noihin siivoustöihin vaikea päästä? Melkein kaikissa lukee että, kokemus katsotaan eduksi, mutta eikait se kuitenkaan välttämätön ole ja tällänen kotimammakin voi niihin hakea? :)

kyllä siivoomaan aina pääsee. Älä vaan eksy mihinkään autopartiosiivoukseen kamalan työparin kanssa. *kokemusta on, sai oikeesti pelätä, että selviikö tästä päivästä taas hengissä* Onneks mennyttä ja ollutta!

Tällä hetkellä turvallisuusalalla huollon asiakaspalvelussa puheluita vastaanottaen. OIkein vallan mielekästä työtä eikä työnantaja ollut moksiskaan siitä ettei mulla ole ammattia koska olin muuten sopiva työhön. Lapsesta eivät sanoneet myöskään mitään...
aiemmin oon ollut yhdessä kansainvälisessä kuljetusyrityksessä tallennuksessa (oli aika puuduttavaa) ja sitten olen ollut apteekissa.
Loput onkin lyhytaikaisempia töitä.

Yhteistyössä