Te, joiden mies n. 10 v vanhempi...

Miten näkyy (vai näkyykö) arjessa tuollanen ikäero? Mietityttää kovasti.. Itse olen 25 vee ja mies sit sen kymmenen vuotta vanhempi. Ikinä ei uskoisi häntä kohta nelikymppiseksi, mutta seurustelu silti arveluttaa :D
 
Ei mun mielestä mitenkään näy. Eikä kai sitä ulkopuolisetkaan edes huomaa. Mä oon "vanhana syntynyt", enkä vois kuvitella olevani oman ikäisen kanssa. Hyvin meillä on kaikki mennyt ja menee edelleen, 10 vuotta yhteistä taivalta takana.
 
hei
mun mies ja kolmen lapseni isä on mua 14vuotta vanhempi.
ei näy ikäero missään eikä haittaa ollenkaan. arki sujuu siinä missä samanikäsillä pariskunnillakin. tai mun miehellä ei oo enää mitää suurta hinkua poikien kanssa iltaa viettämään vaan panostaa perheeseen :heart:
 
:wave: :wave: täällä yksi... ei huomaa meillä ainakaan eroa.. no ainut asia mihin vaikuttaa, on että tuskin teemme 10 vuoden päästä iltatähteä, kun mieskin jo olis 51.

p.s ja iltatähteä odotamme jo nyt
 
Ei näy ikäero mitenkään...suurin ero oli se, että miehellä oli ensimmäinen satsi jälkikasvua jo tehtynä.
Nyt on yhteinen t ulossa! :heart:

...ei vaan kyllä muakin silloin nippa nappa parikymppisenä hirvitti hypätä 10 v vanhemman miehen kimppaan, jolla on lapsiakin... :D
 
Ei se näy arjessa mitenkään, ei ainakaan meillä. Neuvolassa ja koulussa joudun joskus tavaamaan miehen sotua pari kertaa, kun tädit ei meinaa ensimmäisellä kerralla uskoa että mies on 17 vuotta minua vanhempi.
Nyt kun mies täyttää 52, hän on alkanut jotenkin "varmistella" että jos hänelle sattuisi jotain minun ja lasten elämä (eläkesäästöt yms.) olisi turvattua.

Minulla oli jo syntyessäni vanhan naisen sielu, ja kun mieheni pelaa jalkapalloa lastemme kanssa pihamaalla hän on yhtä innoissaan kuin he.
Me sovimme toisillemme, meitä ikäero ei haittaa. Ja meille tulee iltatähti elokuussa...

Piika-äiti<br><br>
 
Meillä on 8v. ikäeroa, minä 26v. ja mies 34v.

Eikä arjessa sen ihmeempiä eroja huomaa, tykkään vähän vanhemmista miehistä, ei iske nuoret pojanklopit. :)

Yhdessä oltu nyt 7v. Naimisissa 4v. 1 lapsi ja toinen tulossa. :heart: <br><br>
 
Tumpula
Mä en edes muista meidän ikäeroa ellei sitä jotenkin mainita... Meillä on siis 13 vuotta ikäeroa, mä olin 20 kun alettiin seurustella ja nyt on ikää mittarissa 26 vuotta. Näkyyhän se joissain asioissa tietysti mutta melko vähän. Tärkeämpää on omata samantyylinen arvomaailma.
 
ei meillä ole ikäero(melkein 10v) näkynyt milläänlailla. kaksi lasta on ja kohta lähestyy 10v hääpäivä. minä en voisi kuvitella ottavani itselleni samanikäistä kun kaikki miehet ne tuntuu olen ikuisia kersoja =)
siitä vaan rohkeasti ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 14:09 merenneitonen kirjoitti:
Ei näy ikäero mitenkään...suurin ero oli se, että miehellä oli ensimmäinen satsi jälkikasvua jo tehtynä.
Nyt on yhteinen t ulossa! :heart:

...ei vaan kyllä muakin silloin nippa nappa parikymppisenä hirvitti hypätä 10 v vanhemman miehen kimppaan, jolla on lapsiakin... :D

Meillä taas toisinpäin, mulla on parivuotias poika. Miehellä ei lapsia :)
 
meillä 9v ikäero
mies on nuoremman oloinen ikäänsä nähden hyvin tullaan toimeen ja huumoria riittää...on vain hetkiä jolloin mies heittäytyy aivan lapseksi ja minä joudun silloin olemaan se vanhempi osapuoli joka opastaa hänet takaisin "raiteelle" :D :LOL:
 
joopas
Meillä just toisinpäin... Itse olen 7 vuotta vanhempi kuin mieheni....Eikä edes tunnu missään...Yhdessä oltu kohta 10 vuotta ja 5 yhteistä lasta! Itse olen ollut aina melko babyface, mies taas vanhemmannäköinen ja oloinen ikäisekseen! :whistle:
 
Meillä ikäeroa reilu kymmenen vuotta.
Kyllä sen arjessa huomaa, mutta ainoastaan positiivisella tavalla. Miehellä on jo sitä iän tuomaa itsevarmuutta ja tietoa.
Muuten ei kyllä lähes neljäkymppiseks uskois, ikuinen poika tuo taitaa olla :D :heart:
 
Meillä ikäeroa 20 vuotta ja ei sitä silleen huomaa, aina joskus kun tulee puhetta jostain tv-ohjelmista, laulajista yms. niin mies aina tivaa että etkö muka muista sitä ja sitä. No mie sit kysyn että minäs vuonna tää oli niin sanoo vaikka että 70-luvun alussa. Sitten vasta muistaa että ethän sie ollu vielä syntynykkää :D
 
Kiitos kaikille :flower: Ihania olette :D

Kyllähän se joskus huvittaa ajatella, että mies on ollut jo ala-asteella (vai mikä nimi ko. koululla siihen aikaan on ollutkaan :D ) kun oon vasta syntynyt.. Mut ihana tapaus silti :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 14:24 miumau kirjoitti:
Kiitos kaikille :flower: Ihania olette :D

Kyllähän se joskus huvittaa ajatella, että mies on ollut jo ala-asteella (vai mikä nimi ko. koululla siihen aikaan on ollutkaan :D ) kun oon vasta syntynyt.. Mut ihana tapaus silti :heart:
Miun mies menny naimisiin ex eukkonsa kanssa samana päivänä kun mie syntyny :snotty:
Sehän se vasta monia huvittaa :whistle:
 
Yhessä oltu 11v ja mies kohta 40 v ja minä hyvin viel alle 30v. Kyl ne meijän elämän kiemurat on johtuneet ihan muista kuin ikäerosta ja ikinä en ole edes ihastunut ikäiseeni. Kerran meijän suhteen breikillä sillon alkuvuosina, niin mulla oli mies...10 vuotta vanhempi. Kauhein ajatus mun miellestä oli se, että poikaystävä olis suoraan mamman helmoista ja ite pitäs "kouluttaa" :D En kyl vaihtais mihkään...on sen verran hyvä paketti se :heart:
 
Taitaa olla vanha ketju, mutta pakko vastata, kun kiva lukea jostain, että muillakin on paljon ikäeroa, ja vaihtaa heidän kanssaan ajatuksia, ei sillä, että tämä minun ja mieheni 17 vuoden ikäero missään tuntuisi, harvemmin vaan on yhtä paljon tai enemmän ikäeroa pareilla. Blackcat aikalailla samanlaisiin tilanteisiin minäkin törmään välilä, kun tulee puhetta jostain, niin mieheni on ollut sivarissa kun synnyin, tai tavannut exänsä tai jotain muuta vastaavaa. No meitä se ei haittaa, mies on rauhoittunut ja aikuinen ihana mies. Minä taas olen aina ollut jotenkin ikäistäni vanhempi, ehkä sitten juuri vanha sielu tai vanhana syntynyt. Minä nyt 23 mies 39. Alussa ihmiset tuntuivat ajattlevan, että emme voi olla tosissamme, että jompikumpi nyt "leikkii" toisella, mutta ovat tässä ajan mittaan alkaneet ymmärtää miten suurta meidän rakkaus on. 2 vuotta oltu yhdessä,3kk seurustelun jälkeen muutettiin yhteen ja 7kk jälkeen mentiin kihloihin, nyt vuosi yritetty vauvaa..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja miumau:
Kiitos kaikille :flower: Ihania olette :D

Kyllähän se joskus huvittaa ajatella, että mies on ollut jo ala-asteella (vai mikä nimi ko. koululla siihen aikaan on ollutkaan :D ) kun oon vasta syntynyt.. Mut ihana tapaus silti :heart:
Pitäiskö sun päivittää sun profiilia?
 

Yhteistyössä