V
VkLk
Vieras
Meillä on 7v ja pian 3 kk ikäinen vauva. Minun on ollut jokseenkin vaikea sopeutua siihen että elämä muuttui taas radikaalisti ja jotenkin luopumisen tuskaa minulla siitä että esikoinen menetti ainokaisen asemansa. Lapsi itse on ottanut vauvan tosi hienosti eikä mustasukkaisuutta ole ollut alun muutamaa päivää lukuunottamatta. Olen ollut tosi väaynyt ja kun vauva nukkuu otan usein itsekin päikkäreitä,josta poden huonoa omaatuntoa...:|
Vauva nukkuu myös aika lyhyitä pätkiä päivällä ja hänet pitää nukuttaa jokaisille unille joten olen aika kiinni hänessä. Toisaalta ihanaa olla laittamassa ja vastaanottamassa esikoinen koulusta kun sen nyt aloittaa.
Minkälaisia tuntemuksia ja kokemuksia teillä muilla äideillä on ollut, joidenka lapsilla isompi ikäero.
Vauva nukkuu myös aika lyhyitä pätkiä päivällä ja hänet pitää nukuttaa jokaisille unille joten olen aika kiinni hänessä. Toisaalta ihanaa olla laittamassa ja vastaanottamassa esikoinen koulusta kun sen nyt aloittaa.
Minkälaisia tuntemuksia ja kokemuksia teillä muilla äideillä on ollut, joidenka lapsilla isompi ikäero.