Kertokaa te joiden lapsilla pieni ikäero..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelee vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmettelee vaan

Vieras
Miten ihmeessä teillä on tullut edes pieneen mieleen alkaa tekemään uutta vauvaa, kun toinen on melkein vastasyntynyt?? Siis jos lapsilla on pikkasen reilu vuosi ikäeroa, niin esikoinen on ollut siis 3-4kk vanha, kun seuraava on jo ollut mahassa.. Miten imetys tuolloin onnistuu? Mä en suostunut synnytyksen jälkeen seksiin, kun vasta reilu 3 kk päästä, ja on se raskaus ja synnytys niin äärimmäinen rasitus kropalle, etten noin lyhyellä välillä pystyis..Nyt vauva reilu puolen vuoden ikäinen, ja seksielämä alkaa palautumaan normaaliksi, mutten vois ajatellakaan olevani taas raskaana..

Vahingossa raskauduin (kortsu petti)... mutta oikein kiva vahinko, meillä lapsille tulee ikäeroa juuri tuo vajaa vuosi. ja ehkä kolme kertaa seksiä harrastettiin kun huomasin olevani taas raskaana. Imetys oli loppunut (kesti vain 2kk).
Ja ei mullakaan ole kroppa millään lailla palautunut edellisestä raskaudesta, mutta en nyt tätä niin kamalaksi sanoisi. Rankkaa tulee olemaan, mutta se kestetään.

Ei millään pahalla, mutta ootko miten vanha? Kroppa palautuu tosi nopeesti parikymppisenä. 2,5kk synnytyksestä alettiin toista tekemään ja nyt on onnellisesti pullat uunissa. Imetin yli vuoden, ikäero jää alle kahteen vuoteen. Seksiä oli reilu viikko synnytyksen jälkeen. Ei repeemiä tai muuta ongelmaa. Nuorena jaksaa!

ihan hyvin tuli mieleen. Taisin muutaman päivän olla ilman seksiä synnytyksen jälkeen. poika oli 7kk kun tulin uudestaan raskaaksi :) Imetys ja muukin sujui ihan normaalisti.

Kyllä meillä on alettu sekstaamaan viikon-kuukauden kuluttua synnytyksestä. ja imetys onnistuu hyvin myös raskaus aikana.
Vajaan kahden vuoden ikäero on meillä pienin. Mikä siinä, että ei voisi haluta toista vauvaa taloon? ne on niin söpöjä ja ihania.

Meillä lapsilla ikäero 1v7kk, tulin uudestaan raskaaksi kun esikoinen oli 10kk ikäinen. Tosin, olimme yrittäneet vauvaa jo sen puolisen vuotta. Halusimme lapset pienellä ikäerolla, ihan suunnitellusti. Ja seksielämä alkoi meillä kuukausi synnytyksen jälkeen, kun jälkivuodo oli loppunut ja tikkauksen hiukan parantunut....
Kummatkin raskaudet olivat samalla tavalla tosi helppoja ja toinen synnytys vielä helpompi. Kyllä se kroppa näytti hyvin kestävän :)

Alkuperäinen kirjoittaja täti:
Ei millään pahalla, mutta ootko miten vanha? Kroppa palautuu tosi nopeesti parikymppisenä. 2,5kk synnytyksestä alettiin toista tekemään ja nyt on onnellisesti pullat uunissa. Imetin yli vuoden, ikäero jää alle kahteen vuoteen. Seksiä oli reilu viikko synnytyksen jälkeen. Ei repeemiä tai muuta ongelmaa. Nuorena jaksaa!

Mä olin 26 ja kroppa ei todellakaan palautunut nopeasti. Vai olenko siis jo vanha sun määrittelyissä? Puoli vuotta meni, ennen kuin seksi alkoi sujua suht hyvin ja vähän yli vuoden verran meni, että kroppa on taas täysin normaali.

No mutta jos sulle ei tule pieneen mieleen tai tee mieli seksiä niin eihän sen tarvi tarkottaa etteikö muilla olis niin :) Meillä eka nukku 12 tuntia putkeen 2 kk:n ikäsestä niin meillä oli hyvin aikaa keskittyä toisiimme ;) :D

Alkuperäinen kirjoittaja sipe:

Mä olin 26 ja kroppa ei todellakaan palautunut nopeasti. Vai olenko siis jo vanha sun määrittelyissä? Puoli vuotta meni, ennen kuin seksi alkoi sujua suht hyvin ja vähän yli vuoden verran meni, että kroppa on taas täysin normaali.

ihmiset on erilaisia. Minä sain esikoisen 25v ja palauduin tosi hyvin ja ei tullut repeämiä eikä mitään ongelmia ollut muutenkaan. Seksiäkin teki heti mieli.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:

ihmiset on erilaisia. Minä sain esikoisen 25v ja palauduin tosi hyvin ja ei tullut repeämiä eikä mitään ongelmia ollut muutenkaan. Seksiäkin teki heti mieli.

No ero onkin varmaan siinä, että mulle tehtiin eppari ja lisäksi repesin. Mutta pointti siis siinä, ettei kannattais liikaa yleistää.

Mäkin olen 26 ja hyvin palauduin, viikon jälkeen synnytyksestä harrastin seksiä ja nautin siitä. Älä yleistä. Olin tosin hyvässä kunnossa ennen raskaaksi tuloa ja palauduin todella nopeaan. En tosin nyt ole raskaana mutta suunnitteilla on lapset melko pienellä ikäerolla.

mulla on 4 pienil ikäeroil,tarkotuksella ekalle ja tokalle tuli 1v3kk eroa koska halusin että on seuraa toisilleen,tokan ja kolmannen väli sit 1v7kk.piti jäädä kolmeen mutta ehkäsy petti ja neljäs tuli ikäeroa kolmanteen 1v7kk.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
mulla on 4 pienil ikäeroil,tarkotuksella ekalle ja tokalle tuli 1v3kk eroa koska halusin että on seuraa toisilleen,tokan ja kolmannen väli sit 1v7kk.piti jäädä kolmeen mutta ehkäsy petti ja neljäs tuli ikäeroa kolmanteen 1v7kk.

siis 1v2kk piti kirjottaa :)

Yhteistyössä