Te, joiden lapset päivisin päiväkodissa ja itse olette koton

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kohtalontoveri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kohtalontoveri

Vieras
Mitä teette päivisin?

Mulla lapsi ollut jo jonkun aikaa päiväkodissa vaikka olen itse työttömänä kotona.
Itse päivisin shoppailen (rakastan shoppailua ja lasten kanssa se on todella hankalaa), siivoilen ja kokkailen. Joskus myös menee monia tunteja netin kimpussa.

istun netissä, nukun , juon kaljaa ja huumeitakin tulee vedettyä...niin ja toki tuon kotiini myös paljon miehiä joiden kanssa nusastaan useita kertoja päivässä :headwall: :headwall: lapset hoidossa 7-17

minulla ollut reilun viikon lapset hoidossa kun olen ollut itse kotona,tämä johtuu siitä että tuli työpaikan vaihdos ja olisi ollut turhaa irtisanoa hoitopaikkaa 2vkon takia.olen tehnyt piha hommia,remonttia sisällä,rakentanut lapsille hiekkalaatikon,pessyt pyykkiä ym ym koska miehellä ei pysy vasara kädessä niin olen "kesälomani"käyttänyt raksahommiin :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 17:09 vieras kirjoitti:
minulla ollut reilun viikon lapset hoidossa kun olen ollut itse kotona,tämä johtuu siitä että tuli työpaikan vaihdos ja olisi ollut turhaa irtisanoa hoitopaikkaa 2vkon takia.olen tehnyt piha hommia,remonttia sisällä,rakentanut lapsille hiekkalaatikon,pessyt pyykkiä ym ym koska miehellä ei pysy vasara kädessä niin olen "kesälomani"käyttänyt raksahommiin :D

sieltä hoidosta voi ottaa lomaakin, ei tartte irtisanoa. hyvä keino kerätä m-päiviä esim :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 17:05 justjoo kirjoitti:
istun netissä, nukun , juon kaljaa ja huumeitakin tulee vedettyä...niin ja toki tuon kotiini myös paljon miehiä joiden kanssa nusastaan useita kertoja päivässä :headwall: :headwall: lapset hoidossa 7-17

Luuletko olevasi hauska?

Yhteistyössä