Te joiden lapset kulkevat eskarissa taksilla ja maksatte matkan itte niin...

samma här
hmm, kinkkinen kysymys. Eniten ihmetyttää tuo pkn avaamisaika. Kyllä ainakin täällä meillä päin päiväkodit on kaikki auki 6.30-17, ja tarvittaessa joustetaan. Naapurikunnassa esim yksi päiväkoti, joka on yhden lapsen takia auki jo 5.45 alkaen. Onko esim. pph ja vuororyhmis kuitenkin niin kaukana päiväkodista, etteivät voi päivittäin sieltä kuljettaa eskariin? Meidän kunnassa onnistuu myös tämä. Itse olisin todella tiukkana, soittelisin varmasti vielä kunnanjohtajaa myöten. Pitääpä lukea aloitus uudelleen, en enää muista että mitäs tuosta kyytihommasta nyt olikaan puhetta :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Voi sua raasu, kun et ymmärrä.
Voi v***u miten sä taas puhuttelet. Sitten seuraavaan hengenvetoon vingut kuinka SUA aina kiusataan, vaikka itte haukut ja nimittelet muita ja päästelet näppikseltäs mitä vaan törkeyksiä.
Niin ja joku pässi yrittää laittaa sanoja mun suuhun eikä mulla taaskaan ole mitään oikeutta puolustaa itteäni. Joku muu tuli tänne vittuilemaan, mutta toki se on jälleen mun vika. :xmas:
Ei juma. Jos haulla sais sun kaikki kirjoitukset listana niin viesteistä 98% olis just tätä samaa. Vaihda levyä, nykyinen on rikki :hug:
Niin on teidän haukkujienkin levy. :whistle: :LOL:

Yhteistyössä