P
pähkäilijä-äiskä
Vieras
Kertokaas ensikertalaiselle, onko lapselle mukavampi mennä 5v:nä eskariryhmään, vai ei? Mitä kaikkea siellä sisältyy päivän ohjelmaan?
Meidän likka aloittaa tod.näk päiväkodin lokakuussa, ja mietin että oliskohan eskari se meidän ratkaisu. Pikkusisko aloittais päiväkodissa myös. Kaikki info olisi tervetullutta!
Meidän likka aloittaa tod.näk päiväkodin lokakuussa, ja mietin että oliskohan eskari se meidän ratkaisu. Pikkusisko aloittais päiväkodissa myös. Kaikki info olisi tervetullutta!