Te joiden 5v on päiväkodin eskarissa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pähkäilijä-äiskä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pähkäilijä-äiskä

Vieras
Kertokaas ensikertalaiselle, onko lapselle mukavampi mennä 5v:nä eskariryhmään, vai ei? Mitä kaikkea siellä sisältyy päivän ohjelmaan?
Meidän likka aloittaa tod.näk päiväkodin lokakuussa, ja mietin että oliskohan eskari se meidän ratkaisu. Pikkusisko aloittais päiväkodissa myös. Kaikki info olisi tervetullutta!

no minä vuonna syntyny, sitähän se yleensä riippuu. Eskarivuosi on koulua edeltävä vuosi yleensä. Onhan siellä 5vuotiaitakin, esim. mun tyttö, joka on aivan loppuvuodesta syntynyt.

Niin ja ei kai eskariin voi mennä kesken vuoden? vai mitä? Ja sehän on siis tarkoitettu ensi vuonna koulun aloittaville? Vai oonko mä nyt ymmärtäny jotain väärin. Viisivuotiaat viiskareihin, joka on usein samassa osittain eskareiden kanssa.

meidän 5v oli päiväkodin eskarissa, mutta pelkkä eskari, eli klo 12 kotiin. ystäväni 6v poika taas sellaisessa että jää hoitoon, niin ryhmässä ei ole kuin 4eskaria, ja muut pienempiä hoidokkeja. erillis eskaria suosittelisin, jos haluatte enempi "koulumaista" harjoittelua.