Te ISOT naiset, kysymyksiä seksistä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iso nainen 140kg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iso nainen 140kg

Vieras
KYSYMYKSET

*Missä asennossa/asennoissa harrastatte seksiä
*Mikä asento tuottaa eniten hankaluuksia
*Onko peniksen koolla väliä, koska olet itse niin iso
*Haluaako mies nuolla sinua, vaikka tuherosi onkin iso

OMAT VASTATUKSET

-Meillä harrastetaan lähetyssaarnaajaa ja takaapäin
-Nykyisen kanssa en voi olla päällä, koska se ei vain onnistu
-...syy siihen koska miehen penis on niin pieni (edellisen kanssa ei mitää ongelmia,penis iso)
-Mielestäni mieheni ei halua minua nuolla. ja jos nuolee, ni se tuntuu olevan hänelle vaikeaa

Onko isolla naisella iso tuhero? :D Mitä se tuhero sit tarkoittaa? Eihan isolla miehelläkään käsittääkseni ole tavallista isompi vehje? :D Anteeks mut nyt naurattaa!

[QUOTE="vieras";24436651]Onko isolla naisella iso tuhero? :D Mitä se tuhero sit tarkoittaa? Eihan isolla miehelläkään käsittääkseni ole tavallista isompi vehje? :D Anteeks mut nyt naurattaa![/QUOTE]

Isolla miehellä on pienempi kuin mitä olisi laihempana sillä se rasva kertyy sen vehkeen ympärystöön (Ei vehkeeseen) ja näin saadaan pieni munainen iso mies

Miten iso nainen saa vastata ? mie painan n 93-95 kg.
Meillä sekstaillaan takaapäin, mie miehen päällä kasvot mieheen päin tai peppu mieheen päin,lähetyssaarnaaja eri tavoilla, joskus toinen tai molemmat jalat miehen olkapäillä tai lanteilla,
tai sivuttain lusikka-asennossa, joskus seisaaltaan.

En ole huomannu että jokin asento olisi hankala tai mahdoton.
Kalun koolla ei ole merkitystä, miehellä on sopiva.
Ei ole ainakaan miehen mielestä iso tussu yhtään, mies tykkää nuolla minnuu.

Viimeksi muokattu:
Kun painoin 114kg harrastimme asennoissa mitä mieleen tuli, kuten ennenkin ja ei rajoituksia tai hankaluuksia. Ihan samanlainen seksielämä oli kuin silloin kun painoin/painan vähemmän.

Mikä on iso nainen? Siis pelkästään BMI:n perusteella iso? Vai BMI:n puolesta normaali, mutta luonnostaan keskipituisen miehen pituinen nainen? No itse kuulun jälkimmäiseen porukkaan ja asennot on mitä nyt satutaan keksimään. Sen suhteen ei siis ole rajoituksia, ja miehelläni on sopivan kokoinen vehje.

Mutta millä tavalla isolla naisella on iso tuhero ja mistä kohdasta ihan tarkasti on kyse kun puhutaan tuherosta? :confused: :D

Hetkinen, mitäs sä nykyisin painat ja mitä olet minimissään painanut ? Minkä pituinen olet....
Pakko kysyy kun en koskaan mieltänyt sua ihan tuon kokoiseksi.

155cm olen pitkä. Minimissään mun ja miehen suhteenko aikana? Kun tapasin hänet, painoin jotain 87kg. Nyt paino heittelee 95-100kg sen mukaan pahastiko olen turvonnut, laihdutus katkolla sairastelun takia.

Yhteistyössä