te äidit jotka tunnette ovulaationne! kuinka äkkiä tärppäsi kun vauva oli toiveissa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
siinähän se kysymys jo tulikin :) eli te joilla alamahaa jommalta kummalta puolelta on jomotellut tai nippaillut siihen sopivaan aikaan, kuinka nopeasti raskauduitte?

eli onhan kaikki ok vaikka ovulaation tunteekin? meillä vauvan yritys alkamassa ja olen tietysti huolissani kaikesta mahdollisesta :D

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
kaksi kertaa on tärpännyt heti ekasta kierrosta, kaksi kertaa toisesta kierrosta. joka kerta olen sen oviksen tuntenut.

kiitos sulle kun vastasit! itse olen ollut huolissani, kun tunnen ovulaation jomotuksena ja sellasena tärinäarkuutena. kestää päivän tuo tunne. ajattelin että jos joku on vialla. mutta olen kyllä ovulaatiotestillä testannut useammankin kerran kiertoja, ja aina on tullut positiivinen sinä päivänä kun kipu tuntuu. onko se sinullakin sellaista jomotusta/tärinäarkuutta tms?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
kaksi kertaa on tärpännyt heti ekasta kierrosta, kaksi kertaa toisesta kierrosta. joka kerta olen sen oviksen tuntenut.

kiitos sulle kun vastasit! itse olen ollut huolissani, kun tunnen ovulaation jomotuksena ja sellasena tärinäarkuutena. kestää päivän tuo tunne. ajattelin että jos joku on vialla. mutta olen kyllä ovulaatiotestillä testannut useammankin kerran kiertoja, ja aina on tullut positiivinen sinä päivänä kun kipu tuntuu. onko se sinullakin sellaista jomotusta/tärinäarkuutta tms?
sama mulla, alle päivän kestää, just tärinäarkuus ja välillä istuminenkin. liikkuminen auttaa vähän, samoin särkylääke. mutta ovulaatioksi sen tunnistan, testeilläkin olen sen usein bongannut. tärppionnea sulle, ei ne oireet huonoa tarkoita :) joillakin vaan ne kehon viestit on selvemmät.

voi kiitos teille! teitte minut niin onnelliseksi rohkaisevilla sanoillanne :) ehkäpä sitä tosiaan meillekin vauva suodaan. muutamilla tuttavapariskunnilla on ollut lapsettomuutta, sillä nämä niin mietityttää.

heti tärppäs tämän kakkosen kohdalla kun oli ovis ja halut kohdallaan. eka sai alkunsa muutama kk pilsujen lopettamisen jälkeen enkä silloin oikein tiennyt oviksesta mitään kun niin monta vuotta olin syönyt niitä pillereitä.

Kaksi kertaa tärpännyt heti, eli kun lopetin pillerit, olin seuraavassa kuussa raskaana. Ja minulla ovulaatio tuntuu myös tuollaisena tärinäarkuutena sekä turvotuksena ja aaltoilevana kipuna. Ei ollut kauhean mukava harrastaa seksiä silloin (sattui!) mutta kun tulos on noin hyvä niin mikäs siinä.

Yhteistyössä