Täytyykö mielestäsi olla vauvakuume, jotta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vauvahöperö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vauvahöperö

Vieras
voi yrittää tulla raskaaksi? Onko vauvakuume ainut kriteeri, miksi tehdä lapsi. Meillä tilanne tämä: ok-talo, esikko (ainut) 4v, mies ja minä alle 30v, säännölliset tulot, naimisissa ja avioelämä maistuu :) Mutta.. Vauvakuumetta ei ole :/ Haluttais lapsi, ja ajatellaankin, että nyt olisi hyvä aika saada perheenlisäystä. Eli onko mielestäsi pelkkä tunne (vauvakuume) parempi kriteeri lapsen tekoon, kuin järjellä ajateltu/suunniteltu tilanne perheessä, että nyt on aika? :) Tunne vai järki syyt? :) kiitos!

Öööh..... mun mielestä on turha suunnitella elämää liikaa... siitä tulee vaan ressi. Niinkun myös kauhea vauvakuume ja yritys tehdä vauva. Se mikä on tarkoitettu tapahtuvan, tapahtuu... Toki itse voi vaikuttaa hivenen asioihin ;)

Ei siihen vauvakuumetta tarvita.
Tämä viides ei saanut aikaansa vauvakuumeeni takia.Mieheni halusi lisää lapsia ja tähän harkinnan jälkeen suostuin.Minulla siis entuudestaan oli kaksi kun mieheni tapasin.Nyt tulossa kolmas yhteinen.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti-nainen-ihminen:
On väärin tehdä lapsi jos lasta ei oikeasti halua eikä hän olisi toivottu =/
On väärin tehdä lapsi vain, koska siihen on hyvä mahdollisuus.

En nyt ihan tuota rarkoittanut. :) Me siis halutaan lapsi, mutta minulla ei ole sellaista kuumottavaa vauakuumetta. Se esikon alulle saattama kuume puuttuu. Siitä vain on kyse :)

Ei mullakaan ollu ,mitään polttavaa vauvakuumetta, tuntui vaan sille et tahdon nyt sen vauvan tehdä. Ei tee minusta huonoa äitiä jos ei hulluna kuumeile, mutta tahtoo kuitenkin lapsen.

Yhteistyössä