V
"Vieras."
Vieras
Leipominen on junttia ja kokinammatti? No, jos itse ei osaa niin ei siitä kannata osaavia syyttää.Samanlaisia juntteja molemmat.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Leipominen on junttia ja kokinammatti? No, jos itse ei osaa niin ei siitä kannata osaavia syyttää.Samanlaisia juntteja molemmat.
Siis tarkoitan että se veitsen kärki pysyy mulla koko ajan sen kakun keskustassa.
Joku mastersehvi neuvoi joskus lehdessä tai netissä niin.
Tuolla tavalla vain jauhat veitsen kärjellä kakun mössöksi keskeltä.. Veitsen keskiosa kakun kylkeen, veitsen terän pitää olla yli kakun eli siis se terä näkyy toisella puolella kakkua kun leikkaat eikä se kärki mene kakun sisään. hitto että on vaikee selittää.
Tuolla tavalla vain jauhat veitsen kärjellä kakun mössöksi keskeltä.. Veitsen keskiosa kakun kylkeen, veitsen terän pitää olla yli kakun eli siis se terä näkyy toisella puolella kakkua kun leikkaat eikä se kärki mene kakun sisään. hitto että on vaikee selittää.
Mut kato ei voi mitään et kaikki ei voi olla ammattilaisia eikä rajuu yhtään mitään ammattilaosten hienoista ammattijutuista ja on niin tolloja, että ei ammattilaisten kannata edes yrittää selittää mitään ammattijutista muille kuon ammattilaisiata kun ei muut kumminkaan tajua. Ei tajua mitään pinta-aloista eikä mistään mitään.
Nii, siihenhän se on melkein aina mennyt. :ashamed:
Mä olen tehnyt niin että olen tökännyt terävän leipäveitsen kärjen kakun keskustaan ensin ja sitten kakkua pyörittäen sahannut sen levyn (tai mun tapauksessa murenevan mössökasan) irti.