Täytekakkumestarit - Huhuu???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leipuri-liisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

leipuri-liisa

Vieras
Jostain syystä nappasin eilen ostoskoriin Blå Band'in mango-passionmousse- ja suklaamoussepaketit. Ajattelin vihdoin ja viimein kokeilla näistä valmismousseista tehdä täytekakkuun täytteet.

En ole edes koskaan maistanut tuota mango-passionmoussea...

Onnistuuko noista täytteet? Onko kokemusta? Voiko näitä kahta makua edes laittaa samaan kakkuun? Pitäisikö niihin lisätä jotain vielä... Mielessä on pyörinyt ajatus esim. Marianne rouheen lisäämisestä suklaamousseen. Voisikohan mango-passionmoussen sekaan laittaa esim. soseutettua persikkaa? Tällöin pitäisi varmaan lisätä liivatetta, kai.

Olisi kiva kuulla kokemuksia noista mousseista kakuissa. Yritin googlettaa, mutta en oikein löytänyt mitään sellaista, mistä minulle olisi asia valjennut :)

Kiitos jo etukäteen :flower:

Voi käyttää.Itse en menis sekottaan sinne sekaan mittään,soseuttasin persikat ja laittasin hillon sijasta ensin sitä ja sitten tuon manga-passionmoussen...Suklaan sekaan sekottasin ennemmin tavallista suklaata rouhittuna ja vain siksi etten tykkää mariannen mausta..

Minä olen laittanut ne ihan sisällään kakun täytteeksi, tietenkin voit jotain lisäillä esim painiä persikan paloja mango-passion mousseen. Sinälläänkin ovat jo maukkauta ja pakko ei ole mitään lisätä :)

Kiitos kivoista vinkeistä. Siis suklaata pitää hakea (rouhittavaksi). Kuopukselta vois "lainata" mangososetta, rahkaakin voisi varmuuden vuoksi ostaa jne. Ai niin, mikäs olis paras kostuke? Vaniljamaito? Jokin raikas sitruunamehu (juissilla on ainakin se sitruuna-limemehu)?

Alkuperäinen kirjoittaja leipuri-liisa:
Kiitos kivoista vinkeistä. Siis suklaata pitää hakea (rouhittavaksi). Kuopukselta vois "lainata" mangososetta, rahkaakin voisi varmuuden vuoksi ostaa jne. Ai niin, mikäs olis paras kostuke? Vaniljamaito? Jokin raikas sitruunamehu (juissilla on ainakin se sitruuna-limemehu)?

Itse kostutan aina jollakin maku vissyllä...

Yhteistyössä