Täytekakku apuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ristiäiset tulossa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

ristiäiset tulossa

Vieras
Maistoin eräillä kutsuilla kakkua jossa oli täytteenä sellainen valmisjauhemousse. Olikohan nyt joku mango-passion mikä siis sekoitetaan maitoon. sit sinne oli pilkottu persikkaa tai mangoa. Päälle oli laitettu rainbown pähkinäsuklaa levitettä.

Minkä verran tota moussea+hedelmää tarvii kakun sisään? pitääkö laittaa liivatetta? Miten ton suklaalevitteen saa parhaiten leviämään kakun päälle? Voiko ristiäiskakku olla suklaapäällysteinen vai kuuluuko sen olla kermainen? Voisko ton moussen vatkata kermaan?
Tai olisiko kellään hyvää hedelmäsitä kakkutäytettä?

moussea riittänee se yksi annos normaalikokoiseen kakkuun, lisäksi hedelmiä ehkä 200gr. En usko että liivatetta tarvitaan.levitettä ehkä pitäs jatkaa jollain tai ainakin lämmittää että levitys onnistuu, ei oo kyllä kokemusta. tietenkin kakku voi olla ihan millanen vaan!!!

olen tehnyt tuosta mango-passionista kanssa kakkuja , paketillisen olen laittanut yhteen kakkuun (siis ne molemmat pussit) ja kuohukermaa osan , osan maitoa, päällisen olen tehnyt kinuskista ja reunoille pursottanut kermaa, hyvää on ollut