Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Miukku:Täällä ainakin on suositus paikallisessa liikkeessä, että viikkoa aikaisemmin pitäis tilata, varsinkin jos erikoisempi kakku tai sesonkiaika. Soita ja kysele jostain teidän suunnalla olevasta alan liikkeestä.
Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:Käsilaukun mallisen kakunko halut tehdä? Eikös se onnistu melko helposti jos teet pellille kakkupohjia, ja kokoat sen niistä? =)
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:tässä on mun toissavuotinen syndekakku...
http://www.aijaa.com/v.php?i=2275900.jpg
marsipaanilla olen tehnyt muumipeikkokakun, parit hellokittykakut ja pääkallokakun... leivinpaperille kaavat ja sitten marsipaanista leikkaa kuvat...
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:tässä on mun toissavuotinen syndekakku...
http://www.aijaa.com/v.php?i=2275900.jpg
marsipaanilla olen tehnyt muumipeikkokakun, parit hellokittykakut ja pääkallokakun... leivinpaperille kaavat ja sitten marsipaanista leikkaa kuvat...
Eipä näy kakku![]()
Mistä se vois johtua![]()
![]()
Ja asiaakin! Tahtosin nähä pääkallokakun!! Ja teko vinkit!
Ukolle pitäs kuulema semmonen tehä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Hei tuo käsilaukku kakku on kyllä aikasta upeeTuota täytyy kyllä harkita... Tosin kokohan tuossa on hiukan ongelma... se tosiaan on suht pieni.
Saletisti päädyn tekemään tavallisen kakun jossa lukee "Mamma 50"![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Hei tuo käsilaukku kakku on kyllä aikasta upeeTuota täytyy kyllä harkita... Tosin kokohan tuossa on hiukan ongelma... se tosiaan on suht pieni.
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Hei tuo käsilaukku kakku on kyllä aikasta upeeTuota täytyy kyllä harkita... Tosin kokohan tuossa on hiukan ongelma... se tosiaan on suht pieni.
Tee tavallinen neliskullmainen kakku ( pohjat paistat uunipellillä ) ja tee tuo käsilaukku-kakku sitten siihen siihen päälle?
isompaan kakkuun voit kirjoittaakin sitten onnea tai jotain, vaikka sen Mamma 50v =)
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Hei tuo käsilaukku kakku on kyllä aikasta upeeTuota täytyy kyllä harkita... Tosin kokohan tuossa on hiukan ongelma... se tosiaan on suht pieni.
Tee tavallinen neliskullmainen kakku ( pohjat paistat uunipellillä ) ja tee tuo käsilaukku-kakku sitten siihen siihen päälle?
isompaan kakkuun voit kirjoittaakin sitten onnea tai jotain, vaikka sen Mamma 50v =)
Tässä olis kyllä ideaJa hyvä sellanen.
Tosin nyt on vielä yks ongelma... Miten mä saan kuskattua autolla... toivottavasti "ei hellettä" n. 1,5tunnin päähän mökille...
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Jään miettimään ja maistelemaan kakkua![]()
Vielä täyteideoita ottasin vastaanMulla on vaniljakreemiä kotona... Mutta en oikeen osaa sitä käyttää...
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Jään miettimään ja maistelemaan kakkua![]()
Vielä täyteideoita ottasin vastaanMulla on vaniljakreemiä kotona... Mutta en oikeen osaa sitä käyttää...
Miten et osaa?
Sellaisenaan ( ohje paketissa? ) mansikoiden kanssa tosi hyvää välissä, tai tekemällä "diplomaattikermaa!eli teet sitä kreemiä ja sekoitat sitä vaahdotetun kerman sekaan.On hyvää ja vaikka niitä mansikoita sitten pilkottuna sekaan =)
Alkuperäinen kirjoittaja syysäippä:tossa kakkataudissako aiot sen kakun vääntää? Onko käynyt mielessä, miksi elintarviketyöntekijöiltä vaaditaan puhdas salmonellanäyte ennen töiden aloittamista???
Äitis varmaan kiittää...