täytekakku apua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joskus menee sormi suuhun
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joskus menee sormi suuhun

Vieras
mä aattelin laittaa pojun täyttärin väliin mansikoita pakasteesta kaupan hillon tilalle,mutta olkaa kilttejä ja neuvokaa miten sen laitan..teenkö hilloa niistä mansikoista?

Mä kyllä vaan survoisin ne mansikat ja laittaisin sinne väliin. En siis keittelisi mitään hilloa, hillosta tulee pahaa, mutta survotuista mansikoista hyvää täytekakun täytettä. Voihan siihen survokseen laittaa hiukan sokeria. Väliin siis mansikkasurvos ja kermavaahta. Nam nam.. :p

Minä tekisin mansikkarahkaa eli niitä mansikoita, maitorahkaa ja kermavaahtoa sekaisin ja väliin. Ja jos sekoitat vielä siihen yhden liivatelehden niin tulee jämäkämpi.

joo survoshan kuulostaa herkulta. mulla ei nyt ole rahkaa,mutta sitä kermavaahtoa tietenkin on : ) laittaisitteko pelkkiä mansuja ja kermaa vai yhteen väliin esim.banaania tai olen käyttänyt sihen sekaan yleensä persikkabanaanisoseen myös..mutta siis onko parempaa ilman koko banaanimössöä?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
joo survoshan kuulostaa herkulta. mulla ei nyt ole rahkaa,mutta sitä kermavaahtoa tietenkin on : ) laittaisitteko pelkkiä mansuja ja kermaa vai yhteen väliin esim.banaania tai olen käyttänyt sihen sekaan yleensä persikkabanaanisoseen myös..mutta siis onko parempaa ilman koko banaanimössöä?

Banaania EI IKINÄ täytekakun väliin. Unohda.

Alkuperäinen kirjoittaja ohis:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Banaania EI IKINÄ täytekakun väliin. Unohda.

:o Juu, ei banaania täytekakun väliin. :x

Yhteistyössä