Täysin sietämätöntä tää kipu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en kestääää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en kestääää

Vieras
En jaksa enää tätä kipua, pahenee vaan. Aaltoilee reidestä polven alapuolelle, reidessä ja polven etuosassa pahin kipu.

Ja se alkoi siitä, ku käytin koirat ulkona. Vaikkei se kävellessä koskenut, ni nyt on varmaan pahimmat kivut, mitä on koskaan ennen ollut!! :( Tuntuu ku joku sisältä raastais polvee!

Polvessahan siis on osittainen eturistiside-repeemä, mut se ei kuulemma tätä kipua aiheuta. Fysiatrin määräämä 60mg Arcoxia ei auta mitään, kuten ei myöskään Voltaren Forte. Kerkesin jo koirien iltalenkin jälkeen muille kehua, ettei koske polveen, ni nytkö se sit kostautu!

Tänäkään yönä turha kuvitella, että vois nukkua. No eihän oo voinutkaan moneen kuukauteen enää nukkua ku 3-4tuntii yös. Tiedän sen, että joku päivä ulkona kävellessä tää polvi lähtee alta.

Ottaisko ne päivystykseen, jos sinne menis? Tätä h*lvetin kipua ei kestä, ei kärsi kävellä melkein ollenkaan. Mitä ne pystyis ees tälle jalalle tekee? Sille on jo kaikki jutut tehty, mm. tähystys, röntgen, magneettikuvaus ym. Itken kivusta.

mä oon kestäny helvetillisiä hermokipuja nyt muutaman kuukauden. tunnin ku oon jaljojen päällä polttaa varpaita ja reisiä ja jalkapohjia niinku liekinheittimellä.. riittämätön kipulääkitys täälläkin
tiedän siis mitä kivut on, elämänlaatu putoaa ku lehmänhäntä... vaadi hoitoa!

ja minni osteopaatti ei paranna mitään sellaista mikä vaatii leikkaustab parantuakseen..

varmasti paranna sellaista, jossa jotain on revennyt tai poikki, , mutta monesti vaivasta johtuvia säteilykipuja pystyy helpottamaan ja niin paljon on tapauksia, jossa leikkausta on voitu siirtää tai jopa perua. Keho on kokonaisvaltainen elin, usein keskitytään liikaa kipukohtaan kun kipu voi säteillä jonkun muun dislokaatin vuoksi.
Itse kärsin pitkään ja söin päänsärkyyn lääkkeitä, nukuin huonosti ja vähän ja jo kaksi käyntiä muutti tilanteen. sen jälkeen jaksoin alkaa parantaa ruokavaliota ja elämänlaatua muutenkin, liikkua ym. enää ei särkyjä eikä tulehduksia ole eikä edes flunssat iske.

Kohta taas nähään minkälaiset h*lvetilliset kivut tulee ku lähen käytttää koiria ulkona.. Eilen yöllä auttoi kuuma suihku, mut ei siihenkään voi aina luottaa, että se auttais.. Yleensä kylmäpakkaus auttaa, kun sen laittaa polveen, mutta jos tekee niin monta kertaa, ni se menettää ns. tehonsa.

Kokoajan koskee sillee vähän polven sisäsyrjälle ja reiteen.
Alkaa jo usko loppua, että tätä koskaan kuntoon saa. Onkohan koko lopun elämää tällasta h*lvettiä, ettei voi mitään tehdä, kun pitää kärsiä kivuista...