Täysin epistä että yh:t joutuu olemaan pe-illat kotona

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ei tietenkään! Vaan vaikkapa tapaamassa ystäviä, pitämässä hauskaa, laulamassa karaokea, tanssimassa, ryyppäämässä, katsomassa keikkoja tms.

En mä sinkkunakaan baariin menny miestä metsästämään vaan ihan muista syistä. Joskus toki saattoi mieskin mukaan lähteä mutta kyllä se syy mennä sinne oli ihan muualla.

Juu no en mäkään miehiä sieltä metsästä :) Vaan Sitä Oikeaa, ei se ovellekkaan oo tullut vielä koputtamaan!!

Juu no en mäkään miehiä sieltä metsästä :) Vaan Sitä Oikeaa, ei se ovellekkaan oo tullut vielä koputtamaan!!

Mut omani nappasi työpaikalta mukaan.

Baari on aika epätodennäköinen paikka löytää Se Oikea. Toki mahdollinen. Mutta ehkä joku deittipalsta olisi parempi aloittaa, siellä kun voi aika tarkkaan rajata ehdot mitä hakee...

• Tykkää
Reactions: sinisulka
Anteeksi, mut miten joku VOI olla noin epätoivoinen, kuin sinä. :D Ja kannattasko kattella peiliin, lukea kirjoituksiaan täällä ja miettiä, että miksiköhän sä vielä etsit sitä oikeaa. ;)

Mäpäs saan tänään oikeen palkkaa siitä, että näen illan tarjonnan. :cool: Meen siis baariin töihin.

Ku mä meen viihteelle niin en mä sieltä mitää sitä oikiaa kattele. Mä meen baariin pitämään hauskaa enkä kattelemaan jotaki riesaa vaivookseen.

• Tykkää
Reactions: sinisulka
[QUOTE="vieras";26733178]Anteeksi, mut miten joku VOI olla noin epätoivoinen, kuin sinä. :D Ja kannattasko kattella peiliin, lukea kirjoituksiaan täällä ja miettiä, että miksiköhän sä vielä etsit sitä oikeaa. ;)[/QUOTE]

No kai säkin olisit epätoivonen jos olisit monta vuotta jo ettinyt just sun omaa raksua ja kokenut pettymyksiä parisuhteissa ja muutenkin mieselämässä. Ja varsinkin kun peiliin katon niin mietin että miten näinkin hyvän näkösellä muijalla ei ole miestä ;D

No kai säkin olisit epätoivonen jos olisit monta vuotta jo ettinyt just sun omaa raksua ja kokenut pettymyksiä parisuhteissa ja muutenkin mieselämässä. Ja varsinkin kun peiliin katon niin mietin että miten näinkin hyvän näkösellä muijalla ei ole miestä ;D

Lakkaa hyvä ihminen etsimästä niin epätoivoisesti, niin se voi tupsahtaa eteen huomaamatta. Ei katos ukot tykkää noin epätoivoiseta tyrkystä... ;)

• Tykkää
Reactions: Sanna80
[QUOTE="vieras";26733585]Lakkaa hyvä ihminen etsimästä niin epätoivoisesti, niin se voi tupsahtaa eteen huomaamatta. Ei katos ukot tykkää noin epätoivoiseta tyrkystä... ;)[/QUOTE]

Juu mut miten voi löytää jotain, jos ei eti :D Tai siis oon yrittänytkin tehdä sellasia päätöksiä, et nyt en kyl kattele ketään..mut minkäs teet heti kun vaikka Prismaan menee niin alkaa pää kääntyä kovaa vauhtia ;D