Täysin epistä että yh:t joutuu olemaan pe-illat kotona

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sinisulka

Aktiivinen jäsen
14.01.2011
2 672
0
36
46
Maapallo:)
Ihan ok nätti ilta nytkin verrattuna niihin viime päivien sateeseen...Että kysynpä vaan, että tekiskö mieli lähtee vähän tsiikailee, et mitä terassilla olis tarjolla tänään ;D Vaan eipä sekään sit järkkääntynyt että pääsis lähtee..vaikka nyt just olis sellanen fiilis, et voisin mennä silmät avoinna nauttimaan sinkkudestani.

Ei tekis mieli kotona kököttää ja miettiä, et pääsekö tässä koskaan kunnon parisuhteeseen vaan viekö aina joku paremman näkönen ja kivempi ja mukavampi ja koulutetumpi ja rahakkaampi nainen sen miehen, johon mä oon iskenyt silmäni...

Mun ei olis pakko, lapset on isällään ja mies on töissä vielä reilun tunnin, serkku ja ystävä jo pyyteli terassillekin, mutta en yksinkertaisesti jaksa. 2 kymmentuntista työpäivää takana liian vähillä unilla ja huomenna kollegan häät toisella puolen Suomea ja mä oon lupautunu kuskiksi ni ei vaan jaksa. Ehkä otan sen sidun tai pari kotona ja menen ajoissa maate.

Minä puolestani olen tässä miettinyt lähteäkö vaiko ei. Mahdollisuus olisi siis lähteä kun lapset lähti isänsä matkaan. Ei vaan oikein jaksais laittautua.

Mun ei olis pakko, lapset on isällään ja mies on töissä vielä reilun tunnin, serkku ja ystävä jo pyyteli terassillekin, mutta en yksinkertaisesti jaksa. 2 kymmentuntista työpäivää takana liian vähillä unilla ja huomenna kollegan häät toisella puolen Suomea ja mä oon lupautunu kuskiksi ni ei vaan jaksa. Ehkä otan sen sidun tai pari kotona ja menen ajoissa maate.

No emmäkään hinkuis ulos, jos mulla olisi huomenna pitkä matka edessä :D Tai en missään tapauksessa, jos oma raks poks olisi tulossa kotiin tunnin sisällä :heart:

no jos lapsi joutuu katsomaan vallan älytöntä menoa niin sen paikka on kyllä mun luona viikonloppusin ja käy sitten viikolla isäänsä tapaamassa, tosin omat vapaat on yleensä viikolla, joten ei haittaa, tosin ei taida viikolla kannattaa käydä baareissa seuraa etsimässä

• Tykkää
Reactions: sinisulka
Joo saa, mutta sille ei ole vaan niin suurta tarvetta...Koska parisuhteessa olevat eivät käy sen takia ulkona, että löytäisivät Sen Oikean..

No ei tietenkään! Vaan vaikkapa tapaamassa ystäviä, pitämässä hauskaa, laulamassa karaokea, tanssimassa, ryyppäämässä, katsomassa keikkoja tms.

En mä sinkkunakaan baariin menny miestä metsästämään vaan ihan muista syistä. Joskus toki saattoi mieskin mukaan lähteä mutta kyllä se syy mennä sinne oli ihan muualla.

Yhteistyössä