Taysin asiakkaat ***

Hyvää juhannusta kaikille!

Kiitos tervetulotoivotuksesta!

Minkäänlaisia oireita en ole havainnut. En edelliselläkään kerralla ja silloin plussasin. Ei ole oikeastaan fiiliksiä plussaan tai negaan... Aika paljon kaikenlaista hässäkkää, olin äitilapsi-leirillä ja nyt juhannus. Ihan arkea mennään, eikä tämä piinailu ole ehtinyt olemaan ajatuksissa kuin hetkittäin. :)


Soraya pp9
 
Viimeksi muokattu:
Marjaana71 lämpimästi onnea!

Tein itsekin tänään testin ja kaksi viivaa näytti. :heart: Keskiviikkona olisi ollut virallinen päivä, mutta tein kaksi päivää aikaisemmin, koska tänään oli töihinpaluu loman jälkeen ja siellä myrkyt, joita nyt täytyy vältellä. Soittelin heti klinikalle ja varasin ajan ultraan, joka on ke 27.7. :) Uskomaton fiilis!


Soraya
 
Onnea Marjaana71 ja Soraya :heart: :heart: Ihanaa lukea plussa uutisia.

Itsekin olen palannut Taysiin hoitoihin, tehtiin pas ja nyt menossa pp6. Meille siirrettiin 1 alkio. Meillä on siis 7/10 syntynyt poika 1. ivf:n tuoresiirrosta ja nyt tehtiin eka pas. Jännää, oireita ei juurikaan ole, edellisellä kerralla sain pahan hyperin. En siis osaa verratakaan oireita/oireettomuutta mihinkään.

verve
 
Suuret onnittelut Marjaana71 ja Soraya! :heart::flower:

Itse olen lyönyt hanskat tiskiin... Sain plussan, mutta sen jäkeen vähäisimmätkin oireet kadonneet. Ei mitään. Aivan samalla tavalla kävi kun minlla oli tuo keskenmeno. Olen melko varma, että peli menetetty :'( En nyt viitsi tulla tänne itkemään joka päivä vaan ilmoittelen varman tilanteen ultran jälkeen 12.7.

Onnea kaikille hoitoihin ja myös jatkoon!

Sarina
 
Sen verran vielä Risupesälle, että toivottavasti olet vastauksesi saanut. Täällä kukaan ei kommentoinut sun kysymykseen, mutta luultavasti siksi, kun kukaan ei tiedä vastausta.

Muistan sut ihan sieltä alkuajoilta asti. Jotkut jäävät mieleen ja heidän hoitojaan silloin tällöin olen käynyt seuraamassa ja toivonut parasta. Sinä olet yksi niistä.

Sarina
 
Kiitos sarina13 ja pahoittelut olotilastasi. Mullakin tuntuu vaan tää huono tuuri jatkuvan... Viimeksi tayssiin soitellessani negaa varmistelin vielä hoitsulta ett tuleehan sitä tietoa seuraavasta ajasta ennen teidän lomia, ja vastaukseksi sain että ilman muuta mutta eipä sitä tietoa koskaan tullut... Huoh. joskus tuntuu että onko tää joku naamajuttu vai mikä... Nyt se seuraava aika menee varmaan loppusyksyyn. Jotenkin sitä on vaan melko vaikea pysyä positiivisella mielellä varsinkin kun kaverit ympärillä sikää kuin sienet sateella...:'(
 
Viimeksi muokattu:
meillä tosiaan ensikäynti 6.6 ja eilen tuli plussa luomuna. eipä sitten aloteta hoitoja. olen tosi hämmästynyt, mutta hyvä näin :heart: nyt pelätään vaan meneehän kaikki hyvin.

paljon tsemppiä kaikille, toivon teille onnistuneita hoitoja!! :hug:
 
Burma, jaksuja!

Hienoa Tunturihilla! Onnittelut!

Mitäs muille? :wave:

Mulla ei oikeastaan mitään oireita, kuten ei ennenkään. Vähän rinnat pingottaa, mutta se voi kai johtua noista hormoneista, mitä pitää vielä jonkin aikaa syödä. Pikku jännityksellä odotan ultraa, joka on 27.7. Ai niin, tuli mulla verta kahtena päivänä, mutta koska se loppui, niin en pelkää sitä. Toki se veti jalat hetkeksi säikähdyksestä veteläksi, kun huomasin. Mutta vuotoa oli hiukan ensimmäisessäkin raskaudessa, eikä sen syytä löytynyt, eikä se sitten aiheuttanut mitään. Joten toivon, että nytkin on niin. :)

Soraya
 
Tervetuloa uudet ja onnea plussanneille :heart:

Peppilottasikuriina ja Linnu85: Milläs mallilla teillä on nyt hoidot? Joko pas on tehty? Itse odottelen kuukautisia alkavaksi, kp on tänään jo 35 eikä näy saatika tunnu että olisi edes alkamassa. Kyllä tämä naisen kroppa on ihmeellinen kapistus :D
 
tiu83 täällä kans odotellaan kuukautisia alkavaksi kp on kans jo jotain 33 lääkkeet pitäis käydä hakemassa apteekista. Toisaalta toivois että ei ihan vielä alkais että Tays olis auki ja ekan passin vois tehdä jo tähän kiertoon. Tiu83 mitkä teidän suunnitelmat on jatkoon?
Onnea plussanneille!
 
:attn:
Nämä palstat on taasen pitkän ajan jälkeen tulleet ajankohtaisiksi ja PAS:iin oltais menoillaan.
Onko kellään tietoa tarviiko TAYS:n saada lähete tk:sta vai saako ajan suoraan kun soitteleepi klinikalle? kun ollaan siellä -09 oltu ICSI:ssä ja pakkasessa on 8 alkiota odottelemassa :)
 
Linnu85: Meille tehään pas tähän kieroon josko vaan ne kuukautiset alkais, nyt jo kp39 eikä vieläkään mitään tuntemuksia mutta eiköhän ne luultavasti tällä viikolla alkaa ja jos ei niin kaippa se on sitte tehtävä testi vaikka ei pitäisi olla kovin hyvät mahdollisuudet normaalisti raskautua mutta onhan noita ihmeitä tapahtunut muillekkin..
 
tiu83: Soittelin tänään Seinäjoelle kun eilen illalla alkoi kuukautiset niin ne säikäytti mut jo kunnolla kun sanoivat että ei tähän kiertoon mitään tehdä kun Tays on kiinni!!! Itte sanoivat tampereelta että heinäkuun viimeissellä viikolla jo osittain auki että onnistuu! Tiiä sitten miten meidän käy sovittiinkuitenkin että jatketaan eilen aloitettuja Zumenoneja ja katsotaan kuinka käy päästäänkö siirtoon vai ei. Taas mentäis lähes samaa matkaa! Saitteko monta pakkaseen?
 
Linnu85: Mulle sanottiin seinäjoelta sillon ku testasin tuoresiirrosta negan että tays:iin tulee osa henkilökunnasta töihin heinäkuun vipalla viikolla ja loput sitten elokuun ekalla joten kyllähän sen pas:in tähän kieroon pitäis onnistua sulla. Me saatiin 7 pakkaseen ja nyt oon miettinyt että pystyyköhän siihen ite vaikuttaa että montako siirretään? Mä odottelen edelleen niitä menkkoja, eikä sitten niin mitään tuntemuksia että edes alkais :kieh:
 
Ompa kyllä ristiriitaista tietoa seinäjoen suunnasta!!! Me saatiin pakkaseen 3 ja silloin kun soitin Taysiin niin sanoivat että yleensä ensisynnyttäjälle ei siirretä kun yksi alkio kerralla. Kai sekin on tapauskohtainen juttu. Kysyin että kuinka ne on pakastettu niin sanoi että jos hyviä niin erikseen ja joa kaks hyvää ja yks huonompi niin sitten voi olla kaksinkin eli kai ne silloin siirtäis molemmat. Vähän hankalaa kun ei osaa kysyä oikeita kysymyksiä ja kukaan ei oma-aloitteisesti kerro mitään! :( aijotko testata jos ei menkkoja kuulu?
 
Moikka,

Tulin vaan kurkkaamaan tänne ja huomasin tämän kirjotuksesi Linnu85 (en ole lukenut koko ketjua). Itselleni laitettiin vuosi sitten Taysissä kaksi alkiota, vaikka olin ensisynnyttäjä. Menee varmaankin kyllä tapauskohtaisesti, koska itselläni jo ikää (-75) ja munasarjat endometrioosista jo väsyneet. Ekassa IVF:ssä laitettiin kaksi alkiota, joista ei mitään tapahtunut ja 3kk myöhemmin laitettiin toiset kaksi alkiota (toinen huippuyksilö ja toinen ihan ok), joista sitten raskauduin ja tuossa viltillä miedän kaksoistytöt nyt makoilevat.

Tsemppiä kaikille, älkääkä luopuko toivosta vaikka joskus toivottomalta tuntuukin.
 
Marjaana71 ja Soraya ja tunturihilla: mielettömästi onnea!!!:hug: Mahtavaa!!

Tays aukeaa 25.7. Mulla on se ihan paperilla, lääkärin kirjoittamana :) Eli pitäisi olla 100% varmaa tietoa. Mulla alkaa piikittely joko tästä kierrosta jos kierto on normaali 28 päivää. Jos jää alle niin siirtyy seuraavaan kiertoon Taysin kesälomien takia. Eli jänniä aikoja eletään :) Eka IVF siis tulossa. Takana kolme clomikiertoa, kolme tuloksetonta inssiä. Ikää 34v.
 
Alkoihan ne menkat vihdoinkin toissa iltana ilman mitään varoituksia, yleensä oon ollut niin jumalattoman kipeä mutta nyt on tainnu sitten endo hävitä kokonaan viime leikkauksessa ja olisko sitten kuitenkin vyöhyketerapialla kans jotain vaikutusta.. Soitin eilen seinäjoelle ja sielä tosiaan hoitaja tuumaili että keretäänkö tehä tähän kiertoon pas:ia, toivottavasti onnistuis tähän kiertoon. Mulla siirrettiin ekassa tuoresiirrossa kaks juurikin tuon vaikean endon takia mutta nyt sitten siirrettiin vaan yksi ja kun kysyin sitä lääkäriltä niin se sanoi että on niin huippuluokan alkio ettei tarvi kahta siirtää. Jotenkin nyt toivon että siirrettäis taas kaksi jotta olis paremmat mahdollisuudet kun kertaakaan en oo positiivistä testiä tehnyt.. Onko kellään mitään vinkkiä tuohon kiinnittymiseen, mitä kannattais syödä,juoda,tehdä? :D Minäkö epätoivoinen,miten niin :whistle:
 
Höh, eikö kukaan tiedä tarviiko lähetteen :(
Sen verran voisin vielä asiaa valaista, että sillon aiemmin kun käytiin TAYS:ssa asuttiin Vaasan liepeillä mutta nyt ollaan muutettu tampereen alueelle. Sillon viimeks käytiin muistaakseni siinä Ovumiassa. Sielläkö tamperelaisetkin käy vai käydäänkö me jossain muualla?
 
-mira- Kiirokset infosta ja tsempistä!
Tuuli 1976 hyvä tietää että Tays jo ensiviikolla auki olisi turhauttavaa jos tämä kierto ohi menisi kun kaikki muut järjestelyt hyvällä mallilla että siirron jälkeen saa olla pari viikkoa rauhallisesti.
tiu83 Mikä sulla on suunnitelma? täällä ultra pe ja mahdollisesti seuraavalla viikolla alkuviikosta toinen mikäli tarvetta.

minkälaisia tuntemuksia olette Zumenoneista saaneeet? Tänne on ainakin pesiytynyt jonkin sortin kiukkupussi/riitasointu vaikka kuinka yrittää olla... Tiiä sitten johtuuko niistä vai mistä!
 

Yhteistyössä