tytti82: Ennenkuin olin lukenut viestiäsi soittelin taysiin. Olemme toisena jonossa. Hoitaja oli sitä mieltä, että ihan piakkoin voisi kutsu tulla. Postia siis odotellessa
Tuuli 1976: Meillä on myös miehen simpat tutkittu jo yksityisellä ja mulle tehty aukkari. Hoitaja taysista sanoi, että ei niitä tietenkään uudelleen tehdä, jos kaikki oli vielä ok. Siis simpat hyvälaatuisia ja munatorvet auki. Eli siis suoraan siirrytään sitten hoidon suunnitteluun ja hoitoihin.
LoveStreet: Olemme kokeilleet clomeja, niillä mulle tulee liian suuri vaste, siis muniksia kehittyy liikaan. Nyt tässä kierrossa käytössä Menopur, jota piikittelen tänään viimeisen kerran. Luulempa, että meillä on aikalailla ovulaatio induktiot testattu, jos tämä ei nyt tuota parempaa tulosta. Seuraavana varmaan harkinnassa sitten inssi. Itse en kovin perillä hoidoista ole, mutta eiköhän ne sitten selviä. Nyt siis olemme olleet yksityisellä hoidossa, ja kokeilleet näitä "halvempia" hoitomuotoja siellä.
Joku kysyi taysin kesä aukioloista, käsittääkseni juhannuksesta sulkevat ovet ja avaavat taas elokuussa, jos en ihan väärässä ole... että kesällä ei tosiaan oikein mitään tapahdu...