täysimetys ja julkinen imetys, miten ne voi olla niin ristiriitainen juttu

isoäiti mölykylästä

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
26 699
2
36
kun jatkuvasti toitotetaan, että vauvaa pitää täysimettää puoli vuotta vähintään, ja joka ei sitä syystä tai toisesta tee, niin ei ole edes äiti suuren osan mielestä. mutta sitten kuitenkin koko ajan huudetaan siitä miten rumaa ja kamalaa on imettää sitä vauvaa siellä julkisilla paikoilla. pitäis ennä vessaan yms. pitääkö sen äidin sulkeutua sinne kotiin neljän seinän sisään vauvansa kanssa. MInusta saa imettää vauvan siellä missä vauvalla se nälkä on, ei sitä koko tissivarustusta tarvii esitellä, imetys onnistuu kyllä fiksustikin, vaikka harson suojassa´. Lakatkaa jo höpsimästä tämän asian kanssa. tai siirretään kaikki vauvan sitten pulloruokintaan. vai pitäiskö ne opettaa hienosti nauttimaan maito vaikka t lusikasta.

No äitiys kyllä mitataan muissa suhteissa ku imetyksessä enkä minäkään ymmärrä moista vouhotusta yleisellä paikalla imetyksestä. Luonnollinen juttuhan se on ja miksi vauvan pitäisi kakkankäryisessä vessassa syödä? Pystyy sen imetyksen tosiaan ihan huomaamattakin tekemään leväyttämättä koko rintavarustusta kaiken kansan ihmeteltäväksi. Suomalaiset on kai vähän sisäänpäin kääntyneitä tässä aiheessa. Ei sitä tarvitse alkaa tuijottelemaan naista joka imettää vaan katseen voi kääntää muuallekin. Sitte mua huvittaa ku on törmänny tällaseenkin että joku pariskunta tekee riitaa aiheesta että mies on sattunut katsomaan naista joka imettää ja oma muija on nostanut haloon siitä :D Eipä siinä takana tarvii sen kummempaa olla, kai sitä mieskin voi ihastella vauvaa ja imettävää äitiä ilman seksuaalista taka ajatusta?

Mä ainakin imetän siellä missä vauvalla on nälkä. Se on sitten sen ongelma jota se sattuu häiritsemään. Minusta huomattavasti törkeämpää on kuseksia julkisesti kaduille kuin imettää vauvaa...

Alkuperäinen kirjoittaja neljän äiti:
Mä ainakin imetän siellä missä vauvalla on nälkä. Se on sitten sen ongelma jota se sattuu häiritsemään. Minusta huomattavasti törkeämpää on kuseksia julkisesti kaduille kuin imettää vauvaa...
niin tai joku tupruttaa tupakkaa niin lähellä, ettei sitä hajua ja myrkkykaasuja voi välttää, ja aina ei ole mahdollisuus häipyä paikalta. tai joku humalassa örveltää nokan edessä. noi nyt on paljon kamalampia ja rumempia kuin se tissiä syövä pikku vauva

Minusta vauvan on saatava ruokaa, jos hänen on nälkä. Ja jos vauva on rintaruokinnalla niin imettäen sitten. Riippumatta siitä, missä tämä "meijeri" ja vauva sattuvat olemaankin.
Miksi sitä pitäisi edes rinnastaa mihinkään, eihän imetys voi olla törkeää.
Jos se jotakuta häiritsee katsokoon poispäin.

Köpiksen Tivolin läheisyydessä (ja tietty Tivolistakin varmaan løytææ rauhaisan nurkkauksen) on kahviloita joissa ULOS ASETETTUJEN PÖYTIEN ÄÄRESSä saa rauhassa imettää pienokaistaan.

Eikä tarvii lentääkään - laivalla Stokiksen tai Rostockin kautta, omalla autolla, omaan tahtiin... NAUTTIKAA LOMASTA, JA AURINKOISIA PÄIVIÄ TEILLE KAIKILLE!!

Rakkain terkuin
ennyjaksakirjautua, sori tää harmailu nyt

ku jos voi imettää sit imettää. jos ei jostain syystä voi tai halua sit ei imetä. jos haluu imettää ihmisten nähden, sitte imettää ja jos ei niin ei imetä.

mun mielestä niin simpeli homma, että en minäkään tajua miksi asiasta pitää keskustella ja varsinkin tapella niinki verisesti mitä oon nähny täällä tehtävän...

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
ku jos voi imettää sit imettää. jos ei jostain syystä voi tai halua sit ei imetä. jos haluu imettää ihmisten nähden, sitte imettää ja jos ei niin ei imetä.

mun mielestä niin simpeli homma, että en minäkään tajua miksi asiasta pitää keskustella ja varsinkin tapella niinki verisesti mitä oon nähny täällä tehtävän...

Sitä mä en kyl ymmärrä et sit suututaan jos joku sattuu kattomaan pitkäänki jos imettää siten et on koko rintavarustus esillä ja haukutaan sit nää jotka katsoo.
Pitää siis myös sietää julkisesti imettävän se et ihan kaikki ei kuitenka ajattele samoin asiasta ja heilläkin on oikeus omaan ajatukseensa tästäkin asiasta.

Yhteistyössä