Täysimetyksen aikana raskaaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Imettävä äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Imettävä äiti

Vieras
Kuinka moni on tullut täysimetyksen aikana raskaaksi? Minulla on 2,5 kk ikäinen vauva, jota imetän yölläkin 3 tunnin välein. Toiveissa olisi toinen lapsi pienellä ikäerolla... Yhdet kuukautiset minulla on kyllä jo ollut, että se varmaan tietää hyvää raskautumisen kannalta.

Eli toiveissa on ollut, muttei ole minultakaan onnistunut. Viimeksi tuli menkatkin - tai ainakin jotain vuotoa - parin kuukauden kieppeillä, mutta siihen se jäikin pariksi vuodeksi.

Toivottavasti ap:lla kuitenkin on parempi onni :)

Minä täysimetin kuusi kuukautta. Kuukautiset alkoivat lapsen ollessa noin kahdeksan kuukauden ikäinen. Nyt lapsi on vuoden ikäinen. Pientä sisarusta ei kuulu, vaikka yritystä on ollut koko ajan.

Ja vertailun vuoksi: ensimmäinen lapsi sai alkunsa kertalaakista.

En täysimetyksen aikana tullut, mutta 1,5v synnytyksestä, kun edelleen imetin useita kertoja vuorokaudessa. Kuukautisia tuli muutamat epäsäännöllisesti. Sitten kun alkaa olla sellaisia yli 3h imetysvälejä, niin raskautumisen mahdollisuus kasvaa.

mä oon tullut raskaaks heti ko oon ruennut sosetta antaan, eli vauva oli 6kk :) sit seuraavaa aloin odottamaan kun tämä toinen oli 1v2kk ja imetyksen olin lopettanu joku kk sitten, nyt odotan neljättä ja imetän edelleen tuota nuorimmaista joka nyt 9kk :) ja mainittakoon vielä, että tämä ensimmäinin lapsi antoi odottaa itseään muutaman vuoden...

Yhteistyössä