Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:Mulla oli kolme kuukautta pillerit käytössä, yhden unohin kerran ottaa.. sitten siirryttiin kondomeihin (pillerit ei sopinu mulle), yksikään kumi ei ole hajonnut käytössä.
Mutta poika 8kk, kuukautisia ei näy eikä kuulu. Mahassa outo tunne, välillä tuntuu, kuin joku liikkuis ja potkis. Toivotaan, että ois vaan jotain mahahappoja ja ilmaa, mutta kun on jatkunut jo toista viikkoa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ip:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:Mulla oli kolme kuukautta pillerit käytössä, yhden unohin kerran ottaa.. sitten siirryttiin kondomeihin (pillerit ei sopinu mulle), yksikään kumi ei ole hajonnut käytössä.
Mutta poika 8kk, kuukautisia ei näy eikä kuulu. Mahassa outo tunne, välillä tuntuu, kuin joku liikkuis ja potkis. Toivotaan, että ois vaan jotain mahahappoja ja ilmaa, mutta kun on jatkunut jo toista viikkoa.![]()
Kyllä kuulostais siltä että voisit hyvinkin olla raskaana, joillakin se on yks pillerin unohdus mikä riittää... ja tuo outo tunne, liikkeet ym....ensimmäisessä raskaudessahan yleensä potkut tuntuu myöhemmin, nythän ne voisi hyvinkin olla jo niitä, kun kerran toinen raskaus. No mutta toivottavasti asia on niin kuten toivotte(?)