Täysikuu ja muut myytit synnytyksen käynnistymisestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KiiajaVille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KiiajaVille

Aktiivinen jäsen
21.05.2008
9 667
1
36
Näin hyvään aikaan vähän ennen täysikuuta on hyvä pistää galluppia pystyyn kuinka monen synnytys on käynnistynyt täydenkuun aikaan.

Meidän esikoinen on syntynyt 1.8.04 (rv 39+1)täysikuu oli 31.7. käynnistyi supistuksilla.
Kakkonen syntynyt 15.12.05 (rv 41+3)ja silloin oli myös täysikuu ja supistuksilla alkoi myös.

Kolmannen la on 22.9. ja jännityksellä odotankin syntyykö 15.9. (rv 39+0) paikkeilla kun silloin olisi myös täysikuu.
Vai ottaako reilun varaslähdön ja syntyykin jo tänäviikonloppuna (toiveajattelua ja saisi kuitenkin vielä pariviikkoa rauhassa kasvaa)

Mitä muita myyttejä onkaan olemassa?

http://almanakka.helsinki.fi/ tuolta "Kalentereita eri vuosille" osiosta pystyy tarkistamaan milloin on ollut täysikuu, eli se valkoinen ympyrä..

minä oon syntynyt puolen kuun aikaan, eli ei mun kohdalla pitäny ainakaa paikkansa :D

Ja papun LA on 5.11 ja siihen ei ihan hollille kyl tuu mitää täysikuuta, mut kyl mulle sopis, et syntyis ton lokakuun täydenkuun aikaan jo :whistle:

Pakko viel heittää, et miettikää jos lapset syntyis vaan täydenkuun aikaan nii sairaalat sais olla aikas hemmetin isoja:laugh:

Rinzessa ja papuRinssi rv.28+3

Yhteistyössä