tAYS

Moi!Kaksi olen tays:ssa synnyttänyt ja ihan ok paikka on ollut.Synnytyssalit ovat ihan perus huoneita ilman hienouksia.Synnytyssänky,suihku/wc ja cd-soitin.Yhdessä huoneessa on amme.Kätilö harjottelijoihin saa varautua kun tays on opetus sairaala.Mulla oli tässä tokassa synnytyksessä kätilönä harjottelija(oikea kätilö avusti),ja synnytys meni vielä paremmin kun eka synnytys.
 
kolme kertaa tayssissa synnyttäneenä ja 5 kertaa salissa olleena voin sanoa et salit toooosi erilaisia,esim 12 ja 13 tosi kodikkaita ja 12 salissa ammekkin mutta ainakin 2 oli kauheen kolkko ja seinät maalattu kirkkaan vaaleenpunasella,sängyn päätypuoli ovelle päin ja jalat ikkunaan,wc ja suihku jotain siivouskopin yhdistelmä tiloja kun siellä ainakin oli joku moppi ym.. et aika tuuria on se..henkilökunta ollut mulla tosi mukavaa,tosin synnytys toiveita ei ole mitenkään huomioitu vaikka olin käyny pelkopolilla :/ siis että kätilöllä ei ollu mitään tietoa niistä vaikka ne piti olla siellä mun papereissa..samat asiat yritin toistaa sitten synnytys tilanteessa.yhdessä synnytyksessä olin tukihenkilönä ja silloin huomasin yhden kätilön asenteessa parantamisen varaa,mm naureskeli ja vitsaili äidin tuskassa sanotuille asioille ja kerto niitä työkaverilleen :( mutta sellasia nyt varmaan on muuallakin,minulla tosiaan ollu ihanat kätilöt,yksi lääkäri oli esikoisen synnytyksessä ilkeä mutta voi olla että tarvitsin sitä että tulin tolkkuihini..
 
Minä pidän tayssia hyvänä sairaalana! Olen siellä 2 lastani synnyttänyt ja tämän kolmannenkin ajattelin siellä ulos pukata. :)
Minulle on osunut ihan mukavat kätilöt.
Synnytyssaleissa olisi kyllä mielestäni paljonkin parantamisen varaa, mutta eihän sinne mennäkkään viihtymään vaan synnyttämään. ;)
Huoneet ovat sopineet minulle vallan mainiosti.. Kyllähän ne vanhan huoneet voisi viihtyisämpiäkin olla.. Uusi osasto on hieno ja sellainen missä saa sitä omaakin rauhaa vähän enemmän.
 

Yhteistyössä