Tays:ssä synnyttäneet!

  • Viestiketjun aloittaja mamsse
  • Ensimmäinen viesti
mamsse
Löytyisikö hiljattain TAYS:ssä synnyttäneitä äitejä palstalta? Olen menossa todennäköisesti käynnistykseen tällä viikolla, joten tuoreita kokemuksia kaipailisin. Tutustumiskäynnillä lokakuussa sain sellaisen kuvan, että kiirettä riittää. Onkohan tilanne edelleen sama?
 
Minä olin lokakuussa taysissa. Synnytys tapahtui kiireellisenä sektiolla. Minulle ainakin jäi positiivinen kuva 3 B osastosta =) Minulle riitti ainakin aikaa ihan hyvin, liiankin kanssa välillä tuntui. Mutta hyvin huolta pitivät. Hoitsut tulivat juttelemaan muuten vaan ja kyselemään kuulumisia, vauvani joutui teholle heti synnytyksestä, joten taisin olla erikoistapaus.
 
POSITIIVINEN KOKEMUS..olihan siä sillon ainakin kiirettä hoitajilla ku mä olin mut oli kriisi kausi kun juhannus lapsia pukkas :LOL:

Tai no kuvainnollisestu juhannus ei meiänkää tyttö juhannuksen a alkuaa saanu vaan viikkoo aiemmin...mut no asiaa.

oli osastot täynnä ja silleen mut ihan hyvä siä oli olla..
 
-peukku-
En pitänyt lainkaan siitä meiningistä viisi vuotta sitten (kysyit kylläkin hiljattain synnyttäneitä) joten valitsin toisen lapseni synnytyspaikaksi toisen sairaalan. :wave:
 
Kiatsu
En ole itse vielä synnyttänyt ,mutta viime viikolla synnytys vastaan otolla käydessä oli ainakin aivan täyttä.Itsellä laskettu aika kahden viikon päästä ja samaa mietin,onkohan silloinkin sama tilanne.
 
mamsse
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.11.2004 klo 00:47 Kiatsu kirjoitti:
En ole itse vielä synnyttänyt ,mutta viime viikolla synnytys vastaan otolla käydessä oli ainakin aivan täyttä.Itsellä laskettu aika kahden viikon päästä ja samaa mietin,onkohan silloinkin sama tilanne.
On siis tainnut tilanne olla sama koko syksyn... Mutta eiköhän me mukaan mahduta ;)
 

Yhteistyössä