T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mikä sairaanhoitaja? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Joku perhe on saanut väärän lapsen Wisteria Lanelta. Ei kerrottu kuka.
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Joku perhe on saanut väärän lapsen Wisteria Lanelta. Ei kerrottu kuka.
ei mun mielestä kyllä sanottu että joku on saanut väärän lapsen, vaan jotain se hoitaja oli tehnyt perheelle joka asuu Wisteria Lanella.
Vai onko mulla mennyt jotain ohi?
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Joku perhe on saanut väärän lapsen Wisteria Lanelta. Ei kerrottu kuka.
ei mun mielestä kyllä sanottu että joku on saanut väärän lapsen, vaan jotain se hoitaja oli tehnyt perheelle joka asuu Wisteria Lanella.
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mikä sairaanhoitaja? :ashamed:
Katoitko maanantain jakson? Siinä oli sellainen vanha sairaanhoitaja joka tuotiin sinne sairaalaan kun teki kuolemaa ja viimeiseksi tunnusti synkän salaisuutensa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Joku perhe on saanut väärän lapsen Wisteria Lanelta. Ei kerrottu kuka.
Eikö? : :snotty: No kuitenkin, sellainen kuva siitä jäi.
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mikä sairaanhoitaja? :ashamed:
Katoitko maanantain jakson? Siinä oli sellainen vanha sairaanhoitaja joka tuotiin sinne sairaalaan kun teki kuolemaa ja viimeiseksi tunnusti synkän salaisuutensa.![]()
Katoin mä, mutta tollanen kohta meni ohi... :snotty: :snotty: olinkohan mä veskis just sillon... Ei kun en oo muuten kattonutkaan sori...
Mites sille Lynetelle kävi?
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Joku perhe on saanut väärän lapsen Wisteria Lanelta. Ei kerrottu kuka.
Eikö? : :snotty: No kuitenkin, sellainen kuva siitä jäi.
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Synnytti tyttövauvan ja se siepparipoika toimi kätilönä
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Synnytti tyttövauvan ja se siepparipoika toimi kätilönä
Mitäs sille pojalle sit kävi? Tunnustiko?
Ok.Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Joo se jäi odottamaan poliisia siinä lopussa.
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Ok.Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Joo se jäi odottamaan poliisia siinä lopussa.
Alkuperäinen kirjoittaja hellu:kukas se ukko olikaan joka tuli vuokralle susanin taloon?
Alkuperäinen kirjoittaja vuokralainen?:Alkuperäinen kirjoittaja hellu:kukas se ukko olikaan joka tuli vuokralle susanin taloon?
Mä jäin kanssa miettimään tätä. :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja jou:vai oliko sen miehen poika murhaaja? murhasi mary alisen? en muista.