Täydellisen ällistynyt ja järkyttynyt (Hello Kitty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hohhoijakkaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hohhoijakkaa

Vieras
Minulla on kaksi alakoululaista, tyttöä. No päätimme tuossa aamulla katsoa ensimmäistä kertaa Hello Kitty-ohjelmaa, kun sen suosio kasvaa ja jopa aikuiset ovat Hello Kitty faneja.

Olen totaalisen järkyttynyt näkemästäni. Olivatko nämä jaksot poikkeuksia vai onko ohjelma aina tuollainen? Miten aikuiset ihmiset voivat innostua täydellisen sovinistisesta paskasta? Miespuoliset henkilöt ovat röyhkeitä ja puhuvat karskisti ja naispuolsiet piipittävät ja ovat tunteellisia. Käsittämätöntä vanhanaikaista paskaa.

Mikä ihme suomalaiset naiset ja tytöt saa kiinnostumaan tuosta hahmosta tai ohjelmasta? Oikeasti? Molemmat tyttöni pitävät kissoista kuten kaikista eläimistä mutta tuossa ei kyllä ollut mitään järkeä.

Hahmo on suloinen, ohjelmaa en ole koskaan katsonut, lapset katsovat joskus muttei mitenkään säännöllisesti.

Mä oon siinä uskossa, että ekana tuli hahmo ja kaikenmaailman krääsä, sitten vasta ohjelma? Suomeen ainakin; mulla oli Hello Kittyä jo lapsena, mutta ohjelma taisi alkaa vasta reilu vuosi sitten.

En ole katsonut tämän aamun jaksoja, mutta meillä on muutama tallennettuna. En ole katsellut niitä varsinaisesti itse, mutta en ole sivusta kuullut mitään outoa. Meidän lapset tykkää kovasti.

Itse en kuitenkaan usko, että kovinkaan monella se HelloKittyn suosio perustuu tuohon ohjelmaan vaan itse hahmon ulkonäköön.

Ovatko meidän lapset ainoat, joilla ei ole yhtään hellokitty-mekkoa, pipoa, t-paitaa, sukkahousua, hahmoa (onko niistä olemassa nukkeja edes), yöpukua, pikkuhousua...?

Huomasin tuossa yks päivä tv:n ohjelmistoa katsoessa, että tuollainen ohjelmakin on olemassa. Vielä en ole sitä katsonut. Ei mun Hello Kitty fanius liity millään tavalla mihinkään tv-ohjelmaan. Vaan se kissa on niin söpön ihanan näköinen ja tykkään tuotteista joissa on sen kuva :)

Itse olen tällä hetkellä kyseiseen sarjaan enemmän kuin tyytyväinen :flower:

Meidän 1,5 - vuotias pelkää ihan kuollakseen jostain syystä pölynimuria, eikä meillä ole rikkaharjaa ja lapiota ja mies on töissä. Satuin nauhottamaan nuo kaksi jaksoa aamulla ja kun aloin kaivaa imuria esiin, tuli se ensimmäinen parku. Lupasin sitten että saa syödä piparia ja katsoa Hello kittyä sohvalla sen aikaa että äiti saa imuroitua - ja se toimi! :o

Välillä piti ihan muodon vuoksi vähän kitistä mutta ihan sama, tätä ihmettä ei meillä olla nähty kuukausiin, jee! :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ovatko meidän lapset ainoat, joilla ei ole yhtään hellokitty-mekkoa, pipoa, t-paitaa, sukkahousua, hahmoa (onko niistä olemassa nukkeja edes), yöpukua, pikkuhousua...?

En tiedä. Itse ihmettelen, että miksi toisten täytyy niin kovasti korostaa sitä, että ei ole ostanut mitään HelloKittya tms. Mitä näitä hahmoja nyt onkin.

Minusta HelloKitty on ihana. Samoin tyttöjeni mielestä ja kyllä - heillä on HelloKitty vaatteita, pehmoleluja, värityskirjoja jne jne. Tyttöni tykkäävät myös PetShopeista.

6,5v pojallani sensijaan ei ole mitään Batman, Turtles tms. hahmojuttuja, ei vaatteita eikä leluja. Syy on se, että poika ei ole niistä ollut sen isommin innostunut vielä joten niitä ei ole tullut hankittuakaan. Poika leikkii mieluiten pikkulegoilla.

Mutta en minä mitenkään hehkuta, että "ei meidän pojalla vaan ole mitään Turtleseita siellä ja Turtleseita täällä, onko muita samanlaisia".

Miksi muuten yleensä nämä tämänluonteiset ketjut/kysymykset koskee juuri nimenomaan noita tyttöjen hahmoja, ei koskaan poikien?

Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Itse olen tällä hetkellä kyseiseen sarjaan enemmän kuin tyytyväinen :flower:

Meidän 1,5 - vuotias pelkää ihan kuollakseen jostain syystä pölynimuria, eikä meillä ole rikkaharjaa ja lapiota ja mies on töissä. Satuin nauhottamaan nuo kaksi jaksoa aamulla ja kun aloin kaivaa imuria esiin, tuli se ensimmäinen parku. Lupasin sitten että saa syödä piparia ja katsoa Hello kittyä sohvalla sen aikaa että äiti saa imuroitua - ja se toimi! :o

Välillä piti ihan muodon vuoksi vähän kitistä mutta ihan sama, tätä ihmettä ei meillä olla nähty kuukausiin, jee! :D

Ohi alkuperäisen aiheen:
mein pien pelkäs kans pienenä imuria. Ja se pelko tuli teletapeista :o siinä kun nuunuu imas milloin pallon, milloin keksit ja joulukoristeet!!
Pien oli ihan kauhuissaan kun imuroin ja huuti vaan ei nuunuu ja piteli omia pehmojaan tiukasti sylissä!

Sit toho hello kittyyn, on meil sitä joskus kateltu ja kyl muksut tykkäs enkä miäkää nyt siitä mitää pahaa löytäny kun sivusilmäl vilkuilin.
Ja tuoho ohjelmaa oon vast nyt ihan äskettäin törmänny, kaikkiin muuhun hello kittyyn jo vuosia sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:

Tyttäreni 9 v. inhoaa H K:ta, ja minustakin se on jotenkin vastenmielinen.

siis en inhoa sitä hahmoa. söpöhän se on. Ihan siinä kuin mikä tahansa kissan kuva, tai koiran kuva, tai hevosen kuva tai possun kuva.

Mutta tuo hurahtaminen. että aikuisilla on hellokitty alkkarit.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

En tiedä. Itse ihmettelen, että miksi toisten täytyy niin kovasti korostaa sitä, että ei ole ostanut mitään HelloKittya tms. Mitä näitä hahmoja nyt onkin.

Niimpä, samaa ihmettelen minä!

Ei ole meilläkään ja oman ainoan yöpuvunkin annoin pois. Meillä taas Pucca on se juttu....
Mitä merkitystä sillä ylipäänsä on jos sitä Hello Kittya on tai ei ?

Alkuperäinen kirjoittaja dask:
Eikö HK ole alunperin ollut Japanissa joku strippareihin tms liittyvä juttu? Vähän OT, mutta siksi ihmettelen, miksi siitä on tullut lasten juttu...

Hello Kittyn suunnitteli Ikuko Shimizu vuonna 1974 rahakukkaron koristekuvaksi japanilaiselle Sanriolle.
Sanrio taas on yritys jonka tuotteissa on erilaisia eläimiä. Koululaisille yms. Yrityksellä on myös teemapuistoja parisen kappaletta ja toimii myös elokuvien tuottajana.

Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja dask:
Eikö HK ole alunperin ollut Japanissa joku strippareihin tms liittyvä juttu? Vähän OT, mutta siksi ihmettelen, miksi siitä on tullut lasten juttu...

Hello Kittyn suunnitteli Ikuko Shimizu vuonna 1974 rahakukkaron koristekuvaksi japanilaiselle Sanriolle.
Sanrio taas on yritys jonka tuotteissa on erilaisia eläimiä. Koululaisille yms. Yrityksellä on myös teemapuistoja parisen kappaletta ja toimii myös elokuvien tuottajana.

Tän mä luin kanssa wikistä, mutta muistan myös lukeneeni, että on alun perin ollut ihan aikuisten juttu ja kaiken lisäksi juuri liittynyt seksiin jotenkin. En vain muista mistä olen tästä lukenut...

Yhteistyössä