?
...
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ....:Täytyy sanoa sen verran että yhden koliikkilapsen kokemuksella ei tarkoitus TODELLAKAAN ole ollut leuhkia jos sanon että on ollut raskasta, niin se on totta. Raskasta on ollut. Jos haluaisin näytellä täydellistä äitiä niin oman järjen mukaan ainakin leuhkisin miten helppoa meillä muka on, kun lapset muka nukkuu täydet yöt eikä koskaan huudakkaan. Tähän minä olen törmännyt, että kehutaan miten kaikki asiat on niin ihanaa ja hyvin vain, kun itselläni oli olo että olen surkea äiti kun lapsi itkee koliikkia enkä voi sille mitään. Anteeksi vaan jos sen leuhkimisena olet ottanut.
Kiitollinen olen ollut että lapseni on ollut kuitenkin muuten terve, on oikeasti syöpää sairastavia ja sydänvikaisia vauvoja, heidän vanhemmillaan vasta raskasta on. En ole imettänyt, en kestovaippaillut, enkä kierrättänyt. Synnytykseni oli ensisynnyttäjiin verrattuna nopea, vaikkakin supistukset helvetillisiä. Kivunlievityksen pyysin ja sain. Toista lasta odotan tällähetkellä, eli peräkkäin tulee, ikäeroksi vuosi ja 3 kuukautta. Halunsin näin ja haluanpa vielä kolmannenkin peräkkäin. Ja uskopois en ainakaan leuhkiakseni vaan toteuttaakseni omaa unelmaani, itse olen ainoa lapsi.
Ja edelleen minusta tuntuu että jotkut leuhkivat nimenomaan sillä miten kivuttomatta ja vaivatta heidän elämänsä kulkee. Synnytyksestä lähtien kaikki on mennyt niin helkkarin täydellisesti olevinaan ja vauva-aika ollut helppoja, lapset helppoja, elämä helppoa, on taloa on uutta autoa, seksielämä on täydellistä, mies on komea, nainen kaunis. Enkä edes usko että tuo kaikki,on totta mitä kirjoitetaan, mutta tämä on minun käsitys leuhkimisesta. Ei se että kirjoittaa hankaluuksista.