Täydellinen haluttomuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pilkku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pilkku"

Vieras
Antakaapa vinkkejä millä saa halukkuuden!!!!Ihana avioliitto, kaksi pientä rakasta lasta. Oikeastaan 8 vuoteen en ole halunnut seksiä......en pihtaa silti. Mikä auttaisi? En halua nyt mitään fantasia leikkejä ym. Oisko joku ehkäisy keino/merkki josta olis apua.....olen aika hukassa...

[QUOTE="pilkku";23139299]Antakaapa vinkkejä millä saa halukkuuden!!!!Ihana avioliitto, kaksi pientä rakasta lasta. Oikeastaan 8 vuoteen en ole halunnut seksiä......en pihtaa silti. Mikä auttaisi? En halua nyt mitään fantasia leikkejä ym. Oisko joku ehkäisy keino/merkki josta olis apua.....olen aika hukassa...[/QUOTE]

No kyllä sellainen mielen vapauttaminen voi auttaa. Kutsu vaikka fantasioinniksi. Mikä ehkäisy sulla nyt on?

Juu mikään vieraissa käynti ei nyt ole apu. Tällä hetkellä imetän vauvaa vielä, joten ehkäisynä kortsu. Ajattelin josko joku muu ehkäisy auttais haluihin...kierukka tai joku. Pillereitä olen aikoinaan syönyt ja ei vaikutusta halujen löytymiseen.

Enpä voi auttaa, en ole koskaan pitänyt seksistä. Se ero on sinuun, että minä pihtaan, kun en kerta kaikkiaan pysty harrastamaan seksiä, niin vastenmielistä se on :/

Senkun pihtaat vaan!! Niin minäkin teen. Ihanaa katsoa kun mies kärsii haluissaan. Illalla vaan sanoo että päätä särkee, väsyttää tai oksettaa ja kääntää iloisena kylkeä. Vetäköön ukko käteen. Seksiä annan vain humalassa vieraille.

[QUOTE="mia";23141485]Enpä voi auttaa, en ole koskaan pitänyt seksistä. Se ero on sinuun, että minä pihtaan, kun en kerta kaikkiaan pysty harrastamaan seksiä, niin vastenmielistä se on :/[/QUOTE]

En minäkään mitenkään koko hommasta tykkää. Mies sen sijaan haluis joka päivä....Mä voisin elää ilman seksiä loppu elämäni......

Minä ihan uskaltauduin puhua gynelleni asiasta (naama punasena:D ) ja se sanoi, että haluttomuus hyvin usein johtuu hormooni epätasapainosta ja sen voi saada takasin hormooneilla. En vielä ole uskaltautunut turvautua noihin hormooneihin, mutta pakko tähän haluttomuuteen on tultava loppu tai ukko kait se kohta alkaa etsiä seksiä muualta:/

[QUOTE="vieras";23141604]Minä ihan uskaltauduin puhua gynelleni asiasta (naama punasena:D ) ja se sanoi, että haluttomuus hyvin usein johtuu hormooni epätasapainosta ja sen voi saada takasin hormooneilla. En vielä ole uskaltautunut turvautua noihin hormooneihin, mutta pakko tähän haluttomuuteen on tultava loppu tai ukko kait se kohta alkaa etsiä seksiä muualta:/[/QUOTE]

NO NIIN MINÄKIN LUULEN ETTÄ VAIKUTUSTA HORMOONEISSA!!!!!Minkä merkkisiä suositteli? Infosiko muuten? Meillä esikoinen saanut alkunsa lapsettomuushoidoilla eli kaikenlaisia hormooneita on jo silloin tullut syötyä ja piikitettyä.....

Saatteko yhdynnässä orkut?
Siis ihan vakavasti...jossei saa niin ei haluta. Mutta kun alkaa saamaan niin alkaa haluttamaankin.
Vaimolla oli myös melko täydellistä haluttomuutta muuta parin vuoden harjoituksella loppuhuipentuma onnistuu jo 80% ja halut ovat nousseet aivan uusiin mittoihin =)
Nyt suorastaan vaatii loppuhoitoa jos jäi vaiheeseen. Alkuaikoina ei saanut antaa hoitoa mutta nyt jo pyytääpi ite. Ja mikä sen mieluisempaa...kun vähän kiusia ja katsella miten toinen väriseen ja voihkii kosketuksen tahtiin.... nam =)

Subkliininen eli piilevä kilpirauhasen vajaatoiminta. Vie halut totaalisesti ja tulee yleensä raskauden aikana sairastetun ohimenevän ja oireettoman kilpirauhastulehduksen jälkeen. Otattakaa arvot ja tutustukaa kilpirauhasfoorumin sivuihin ja kysykää sieltä arvoistanne. Useimmat tk-lääkärit eivät hoida piilevää vajaatoimintaa ilman että itse vaatii.

Täällä sama juttu. En ole koskaan saanut orgasmia mieheni kanssa (enkä kyllä kenenkään muunkaan kanssa), enkä oikein muutenkaan saa seksistä mitään irti. On kokeiltu eri asennot, lelut jne., mikään ei auta. Ja kun ei siitä mitään saa irti, vaan on koko ajan se tunne, että tämän pitäisi nyt olla jotain todella mahtavaa, ei huvita koko touhu enää yhtään. Hirveät paineet vaan aina ja sitten kuitenkin saa todeta, että eipä tuntunut miltään tälläkään kertaa. Nyt oon raskaana, ja miestä ei seksi huvita nyt yhtään, koska pelkää tekevänsä jotain hallaa vauvalle. Ihanaa, suoraan sanottuna!! Nää raskausajat ovat olleet siinä mielessä ihanaa aikaa, ettei tarvitse edes miettiä koko seksiä.

Yhteistyössä