Tavoitteena 10 kg kevyempi olo! Oletko mukana?

JEI!!! Ei ollu tullu painoa lisää vaikka grillailtiin eilen ja syötiin jätskiäkin! Vähänkö siistii!!! Nyt kun menkat vielä lähtee niin tulee luultavasti hiukkaswen miinusta! Jippii!

Jahvetti, hienoa!! Suunta alaspäin :) .

josuu, sä oot kyllä tehny hirmusen pudotuksen lyhyessä ajassa :flower: . Mäkin oon miettinyt että normaalin painon lähestyessä alkaa kilot olee paljon tiukemmassa.

Mulle on kyllä tässä viimeisen puolenvuoden aikana tullut hirmuinen tarve päästä liikkumaan! Kaipa se johtuu siitä kun olen tosi paljon innostunut. Melkein joka päivä oon käyny lenkillä, jalat ns. vie :D .
Nyt aattelin lähtee toooosiiii pitkästä aikaa vähän ratsastamaan! Erilaista liikuntaa sekin on, vaihtelun vuoksi.
 
Ohhoh. Olipas taas paino pudonnu, vaikka tosiaanki keskiviikosta asti olen korvannu vain yhen tai kaks ateriaa pusseilla. Yleensä aamu- ja iltapalan ja mahollisesti lounaan tai päivällisen. Mutta joka päivä olen kuitenki ainaki yhen oikean ruuan syöny. Eli viikon tulos tässä:

paino nyt: 71,5kg
viikkopudotus: 1,7kg
kokonaispudotus nyt: 9,0kg

Ja just edellisessä viestissä manailin ko tuntuu että kilot rupeaa olemaan jo niin tiukassa. Olen nyt kyllä polkenu vähän reippaammin pyörällä, ko kuntoki kestää jo paremmin. Johtusko lie siitä tämänki viikon nuin suuri pudotus...? Tiiä häntä, mutta vastaankaan en laita :D
 
Alkupaino (6/08) 79,3kg
Paino nyt 68,5kg
Pudotusta 3 viikossa -1000g
Pudotusta yhteensä -10,8kg
Bmi nyt 27,4
Jäljellä tavoitteeseen 10-15kg
Tavoitepaino +-55kg


Suunta on nyt ainakin oikea =)


Josuulla mahtavaa pudotusta edelleen! :flower: Ihan melkeen kateeksi käy, kun itsellä saman määrän pudottamisessa menny kohta vuosi :snotty: =)


*muoks*
Merkkasin nyt tohon, että pudotusta 3 viikossa 1kg. Koska siihen 3 viikon takaiseen painoon tuli se +2kg ja se lähti tuossa yhtäkkiä (jotain turvotusta???) plus tämä yksi kilo =)
En osaa selittää :headwall: :LOL:
 
Aloituspaino: 75,3kg
Paino nyt: 73,6kg
Pudotus 2 viikossa: 0,9kg
Jäljellä tavoitteeseen: 8,6kg

Mulla on edelleen läppärin laturi rikki, niin pääsen kommentoimaan tosi harvoin, vaikka pystyn kyllä lukemaan ketjua :(

Vielä pitäis puristaa paino alle 70kg, ni ei haittais et kesä tulee! Vajaan kolmen viikon kuluttua on yhdet juhlat, joissa se oli tavoitteena, mut oon aika pahasti myöhässä aikataulusta ;)

Pakko tunnustaa et ostin kokeilumielessä sitä reseptivapaaksi tullutta Alli-laihdutuslääkettä =) Googlettakaa jos ette oo kuullut.
 
Nyt tästä ei tuu mitään |O :snotty:
Saatiin eilen mummoltani iso säkillinen vasta paistettuja korvapuusteja ja joku mätti niitä "iltapalaksi" (=vielä sängyssä lehteä lukiessa, hehe) hyvällä ruokahalulla useemmanki...ja nytkin ne tuolta pakkasesta huutelee (pakko oli pakkaseen tunkea, ettei ole näkyvillä ) :headwall: :headwall:
En uskalla tälle aamua edes vaakaan mennä....
 
Jahvetti toi on paha. Vastustamatonta :LOL: .
Onneks meillä kaikki läheiset tietää mun laihisoperaatiosta niin ei tuu tollasia tyrkytyksiä ja eikä loukkaannuta jos en syö.

Mä en oo hankkinut mitään herkkujakaan valmiiksi mihinkään enkä pakastanut mitään kun pelkään juuri että sitten ite helpolla sorrun. Huomenna tulee viikko täyteen karkkilakossa ja tosi hyvin on menny. Mies söi viikonloppuna sipsejäkin, eikä mulla tehnyt edes tiukkaa :D .
 
Hirveän vapun juhlinnan (lapset ja herkut) jälkeen ei ole kiinnostanut taas oikein mikään.. mut nyt ollaan taas pari päivää tsempattu.. allevon thai sopalla olen korvannut päivän energian saantia. Edelleen nuo illat on pahimpia kun lapset syö iltapalaa ja itse yrittää pysyä tiukkana!
 
Tämä viikko on menny nyt vähän häneksi. Aamuvuoroa töissä, eli herätys klo 04.30, joten illat makaan vaan tyrmässä jaksamatta tehä yhtään mitään. Viimiset voimanrippeet palaneet tallille hevoshommiin, eikä kuntoiluun ole nyt enää riittäny virtaa. Syömiset kyllä edelleenki kontrollissa, mitä nyt isän synttäreillä tuli maistettua vähän pottuja ja kakkua :ashamed:
Paino ei siis ole juurikaan tällä viikolla pudonnut, mutta eipä ole noussutkaan, vaikka pirtelöt jääneet nyt aika vähiin ja olen popsinut niiden sijaan salaattia ja lihaa tai kalaa. Ei nuita pusseja oikein jaksa enää. Töissä niillä on hopussa helppo korvata ateria, mutta kotona syön jo ennemmin jotaki muuta... Tästä viikosta taitaa siis tulla heikoin tuon pudotuksen suhteen, mutta eipä tuo maata kaada. Ei näistä kiloista muutenkaan enää samaan tahtiin eroon pääse.

Elämäntaparemontti tuntuu kumminkin onnistuneen. Iltasyöminen on jäänyt pois. Se pirtelö, marjarahka, hedelmä tai joku muu pieni ja kevyt riittää. Karkkia ei enää tehe mieli, mutta olen silti luvannut itselleni yhen herkkupäivän viikkoon. Eihän kaikesta hyvästä voi loppuiäksi kieltäytyä, eihän? :p
 
Hienoa! Täällä on pudoteltu oikein urakalla sillä välin, kun olen ollut poissa! =) Meillä oksennustauti on nyt voitettu. kop kop! Ja vappu juhlittu. Vapun jälkeen paino oli taas 86 kg, mutta nyt taas palannut 83 kiloon. Maanantaina olen taas normisti mukana punnituksessa! :wave:
 
Täällä en ole tälle vbiikolle käynyt lainkaan vaa-alla. Menkat alkoivat maanantaina ja tänäänkin näyttäis vuoroa vähän tulevan. Herkkuja on mennyt tälle viikolle ihan riittävästi, jo todellakin kun sitä kaapissa on sitä myös menee :ashamed: Huono itsekuri täällä!!! Eilen ja tiistaina kävin pelaamassa sulkapalloa (aina 1t/peli)... ei kauheesti muuta liikuntaa tällä viikolle... hyötyliikunnalla menty=) Tänään ehkä bussilla kaupunkiin ja siellä paikasta toiseen vaunuja työnnellen=) Saa auto jäädä kotiin, kun ei nuo lapset ja vaunut samaan aikaan mahu :LOL: kyytiin!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Tilsu:
Pakko tunnustaa et ostin kokeilumielessä sitä reseptivapaaksi tullutta Alli-laihdutuslääkettä =) Googlettakaa jos ette oo kuullut.
Oliko mitään "kriteereitä" millä myivät?? :wave: :wave: =)
Ja kerrohan sitten tuloksia :D
Multa ei kyllä kyselleet mitään, vaikka periaatteessa kuuluu myydä vain sellaisille, joilla bmi on yli 28. Mullahan on nyt 25. Kai mä näytin tarpeeksi lihavalta ;) Vielä on vaikee sanoo miten toimivat kun vasta viikko takana kokeilua!
 
Jihuu sain läppärin vietyä huoltoon ja saan sen ens viikolla takaisin, niin on helpompi kirjoittaa viestejä! Ärsyttävä käyttää nettiä tällä jätti kokoisella telkkarilla jos mies on olohuoneessa ja kattoo tossa selän takana mitä kirjoitan! Mulla on ollut ihan hyvä viikko vaikka tuntuu ettei painossa näy...
Hyvää viikonloppua kaikille :)
 
Kyllä tämä meikäläisen ruho on niin kumma kapistus. Paino jähi kolme päivää tasan samoissa lukemissa, vaikka söin tarkoin, join paljon ja vinssasin pyörällä. Eilen sitten oli herkkupäivä; mohnattiin juustonaksuja ja suklaata, ja kappas; tänään vaaka näytti -500g eiliseen. Ja kävin puntarilla varmaan viis kertaa. Nooh, nyt on sitten tasan [/b]-10kg[/b] lähteny aloituspainosta!!!! Eli paino nyt lukemissa 70,5kg. Ja tuo kymmenen kiloa on tosiaanki lähteny viidessä viikossa. Olen niin iloinen :D
Nyt ei olis enää iso rutistus päästä alle 70kg. Jo veikkosten mie senki klaaraan! Motivaatio nousee taas kohisten.
 
Alkuperäinen kirjoittaja josuu:
Kyllä tämä meikäläisen ruho on niin kumma kapistus. Paino jähi kolme päivää tasan samoissa lukemissa, vaikka söin tarkoin, join paljon ja vinssasin pyörällä. Eilen sitten oli herkkupäivä; mohnattiin juustonaksuja ja suklaata, ja kappas; tänään vaaka näytti -500g eiliseen. Ja kävin puntarilla varmaan viis kertaa. Nooh, nyt on sitten tasan [/b]-10kg[/b] lähteny aloituspainosta!!!! Eli paino nyt lukemissa 70,5kg. Ja tuo kymmenen kiloa on tosiaanki lähteny viidessä viikossa. Olen niin iloinen :D
Nyt ei olis enää iso rutistus päästä alle 70kg. Jo veikkosten mie senki klaaraan! Motivaatio nousee taas kohisten.
Hei mä tungen teijän ketjuun sen vrta että mä huomasin kanssa kun vappuaattona söin ja herkuttelin sekä join :ashamed: kunnolla niin viikkotiputus oli-1,1kg.Aiemmalla viikolla-500g ilman herkutteluja.

Sulla on tosi nopsaan tippunut paino,hienoa :D
 
Mahtuisiko mukaan???

Täällä myös se 10 kg tavoitteena..
Ikää 36 ja lapsia 2 joista nuorimmainen 1v. Kilot ei ole karttuneet kohdallani raskauksissa vaan sitä ennen olleesta ns."leveästä elämästä" Kun vaan ajattekenkin siideriä niin jo on se 300g lisää painoa..

Eli mittani:
171cm
91kg
pm?
vyötärö 89cm
lantio 112cm
Tavoite 80kg
Mitä muuta??
 
Tervetuloa mukaan :wave: .

Mulla on nyt kolmena päivänä paino ollu ihan samassa... Jännää onko huomiseen punnitukseen yhtään tippunu.
Mä oon nyt jo käyny taas varovasti vähän hölkkäilemässä, siitä tulee kyllä aivan uskomattoman upea olo kun rääkkää itteensä. Eilen jaksoin vartin ihan kevyesti mennä, vaikka takana oli kolmen viikon tauko! Lähinnä aattelin ettei parane revitellä ettei paikat mee jumiin.

Reilu viikko karkkilakkoa takana. Eilen oli paha paikka kun mies söi suklaata ja sipsejä illalla kun katteltiin telkkaa. Silti pysyin vahvana enkä sortunut ollenkaan =) .
 
Tervetuloa pp73 mukaan! Tänne mahtuu! Ja saadaan keskusteluakin vilkkaammaksi, mitä enempi on porukkaa! =) :wave:

Tässä tämän päivän tilanne, vaikka pelkäsin viikonlopun herkkujen jälkeen jotain ihan muuta ja menkatkin alkoivat sopivasti eilen...sekin mulla aina nostaa painon, mutta nyt kävikin näin:

Pituus 176 cm
Lähtöpaino 86 kg
BMI lähtö 27,8
Tavoite 76 kg
BMI tavoite 24,5

Paino nyt 82,5 kg
BMI nyt 27 (83 kg:n mukaan)

Täytyy täs vaan koittaa sinnikkäästi koittaa alaspäin.
Se aikomani diettikin jäi tekemättä. Kai se on vaan järkevämpää pikkuhiljaa pudotella ruokavaliomuutoksella, kun mitään äkkirykäisyjä tehdä, vaik nekin mulla aina välillä auttaa junnimisten ohi.

Hyvää päivänjatkoa! :wave:
 
Ihanaa, vieläkö pääsee mukaan?? Olen etsinyt tällaista ryhmää! Olen 25-vuotias yhden lapsen äiti.

Pituus: 163 cm
Lähtöpaino 94 kg
Painoindeksi 35
Tavoite 70 kg

Olen ihan vuoden sisällä lihonut ainakin 15 kg ja asia masentaa suunnattomasti. Vaikka olen ollut osapäivätöissä ja työttömänäkin, en mukamas löydä aikaa liikkumiselle. Olen saamaton ja laiska. Viime aikoina olen herännyt tajuamaan valtavan painoni ja alkanut pyöräilemään ja kävin uimassakin.
Peilistä näen itseni hoikempana kuin olen ja sen varjolla jotenkin syön liikaa (mikäköhän käänteinen syömishäiriö tämä nyt sitten on?? :D). Valokuvista en tunnista itseäni, en vain tajua lihoneeni näin paljon.

En voi sietää makeita herkkuja enkä karkkia, ennen olisin helposti kiskaissut parikin suklaalevyä päivässä mutta ei onnistu enää. En tiedä mistä muutos johtuu, mutta karkin syönti on loppunut tyystin jo aikoja sitten. Eilenkin äitienpäiväjuhlissa en edes pystynyt maistamaan kermakakkua! Ongelma onkin se, että tavallista ruokaa pystyisin syömään koko ajan. Syön hevosen kokoisia annoksia hevosen innolla ja otan vielä lisää. Ruoka maistuu! Liikunnan puute on suurin ongelmani.

Ihanaa että löysin tällaisen ryhmän, ottakaa messiin! =)
 
stellapolle hurjasti tervetuloa! :wave:
Mukavaa saada uutta verta porukkaan! =)
Eikä se pudotusmäärä mitään "määrää", kyllä tänne meitä mahtuu!
Ja onhan siinä vielä koko loppuelämän kestävä tie, kun tasapainotellaan...sekin olisi kiva kulkea yhdessä muiden samanhenkisten kanssa! =)
Miten olet ajatellut painoasi pudottaa?
 
Rakkapanuu: Kiitos! :)

Olen aikaisemmilla kerroilla aloittanut laihduttamisen jollakin kimmokkeella, viimeksi Allevo-pusseilla. Sainkin pudotettua 5 kg parissa viikossa ja sitten tietenkin jonkun tekosyyn varjolla palasin takaisin normaalisyöminkeihin ja lihominen jatkui ja jatkui.
Nyt päätin olla kokeilematta mitään "kepulikonsteja" (vaikka ne siis monesti tosiaan auttavat alkuun, mutta itse kuitenkin repsahdan) ja aloittaa yksinkertaisesti vähemmällä syömisellä ja liikunnan lisäämisellä. Konkreettisesti suunnittelin, että kaikesta siitä normaalista syömisestä vähennän puolet, eli syön puolet vähemmän kaikkea. En hirveästi napostele päivän aikana, mutta kuten aiemmin kerroin, normaaliateriamääräni ovat aivan huikeat. Tuntuu, että syön enemmän kuin mies + lapsi yhteensä. Yksi konsti ehkä olisi syödä vähemmän ja useammin, ettei ruoka-aikaan olisi sellainen kamala, aivotoiminnan lamaantumisen aiheuttava nälkä.

Kyllä tämä tästä, toivottavasti! =)
 
moi!!

haluaisin liittyä "jengiin" :D Nimeni on satu, olen 1, 12.09.08 syntyneen weeti pojan mamma.
kiloja tuli hulppeat 20kg raskauden aikana.
Synnärille jäi vähän yli 10kg. Kotona imettäessä putosi n.4,5kg, nyt on vielä paljon paljon läskiä jälellä ihanne painooni. Mitä painoin 4 vuotta sitten!!

elikkäs mittani nyt: 165cm
89 kg <-- JÖSSES!!
painoindeksi: 32.7
tavoite: 55-60kg. (painoin 55 kg 4-vuotta sitten ja olin "normaali")

tänään totuus iski erittäin jykevästi takaraivoon! OLEN L Ä S K I.
Kaivoin vaatehuonetta pakkaustohinoissa (muutto edessä), ja löysin laatikoittain omia 4 vuotta vanhoja vaatteita. Pyörittelin siinä käyttämättömiä alkkaripaketteja ja naureskelin miehellekkin että "ompas mulla ollu pieni pylly!" Lisää löytöjä tein ja joihinkin vaatteisiin liittyi erinlaisia muistoja. En luovu niistä kirveelläkään, "jos vaan joskus mahdun niihin".

Ajattelin aamusella lähteä sauvakävelylle tuonne pururadalle. Tässä ihan meidän talon vieressä (tien ylitys ja metsä), on ihanat paikat käydä kunnon lenkillä. Ylämäki-alamäki meininkiä. Meinasin kävellä vaaranpäälle saakka.
Tulee ainakin tehoa. Sain sauvat 07 jouluna lahjaksi, ja alle 5 kert.käyttäny niitä :D
 

Yhteistyössä