S
Samurai
Vieras
Miten te tylsän tavallisen näköiset, hieman pyöreät ylläpidätte hyvää itsetuntoa ulkonäköön liittyen? Olen muuten iloinen, mukava ja reipas nainen, mutta en pidä ulkonäöstäni. Luoja yksin tietää kuinka paljon ja kuinka monta vuotta olen yrittänyt laihduttaa. Olen myös käynyt hyvät kosmetologit, kampaajat yms läpi, että minun tyylini ja ulkonäköni olisi juuri minulle paras.... Kasvoni eivät ole kauniit. Meikillä yritän korostaa hyviä puolia ja häivyttää niitä huonoja.
Ikää on jo paljon ja kriiseily vaan jatkuu. Minulla ei ole paljoa ylipainoa, ehkä kuutisen kiloa. Painonpudotus on erittäin vaikeaa. Liikun erittäin paljon, minulla on lihaksikas ruumiinrakenne. En ole siro, en naisellinen, enkä pitkäsäärinen.
Terapiassa on käyty, siitä ei ollut mitään apua. Taisi terapeutti olla huono. Ystäväni ovat osanneet antaa enemmän apua. En tiedä johtuuko tämä olotila koulukiusaamisesta vaiko siitä, että esim. oma isä ei ole osannut arvostaa ja kehua.
Onko kanssasisaria? Mikä voisi auttaa?
Ikää on jo paljon ja kriiseily vaan jatkuu. Minulla ei ole paljoa ylipainoa, ehkä kuutisen kiloa. Painonpudotus on erittäin vaikeaa. Liikun erittäin paljon, minulla on lihaksikas ruumiinrakenne. En ole siro, en naisellinen, enkä pitkäsäärinen.
Terapiassa on käyty, siitä ei ollut mitään apua. Taisi terapeutti olla huono. Ystäväni ovat osanneet antaa enemmän apua. En tiedä johtuuko tämä olotila koulukiusaamisesta vaiko siitä, että esim. oma isä ei ole osannut arvostaa ja kehua.
Onko kanssasisaria? Mikä voisi auttaa?