Tavaroiden viemisestä kirpputorille.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kirppa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kirppa"

Vieras
Eli mulla on jo pöytä varattuna. Lasten vaatteita on todella paljon. On vauvan vaatteita ja koululaisen vaatteita. Mammavaatteita. Tavaraa, kirjoja jne. Kannattaako viedä ensin parhaimmat ja vähän kaikkea? Vai vienkö ensin pelkkiä vauvanvaatteita ja tavaroita? Vai miten olette menetelleet?

No mä vien samanlaiset aina kerralla, ja niin paljon kuin mahtuu, muttei pöytää liian täyteen. Kaikkia parhaita ei kannata viedä kerralla, ne vetävät huomion pöytään ja jotain sellaista on hyvä olla esillä koko ajan. Veisin just esim ensin vauvajutut ja myöhemmin isompien jutut, sillai että pöytä on selkeä ja ja just esim. vauvajuttuja etsivä sen huomaa ja jää tutkimaan.

[QUOTE="alkup";23138496]Noinko kaikki tekee?[/QUOTE]

No ei tee, kirppareilla näkee hyvin monenlaisia pöytiä. Mut niitä mitkä on tupaten täynnä sekalaista tavaraa ei vaan jaksa penkoa. Kantsii myös pistää tonne mitäsnyt-hakuun kirppis tms. näistä on ollut monta ketjua.

Mä oon vienyt alkuun yleensä paremmat ja mahdollisimman paljon samaan kategoriaan kuuluvia tavaroita että pöytä näyttää selkeemmältä. Eikä missään nimessä liikaa tavaraa, sellasia pöytiä ei todellakaan jaksa käydä läpi..

ostajana sanoisin, että laita kerralla kaikki hyvät, ainakin minua kiinnostaa erityisesti ne missä on vain hyviä vaatteita. Jos joukossa on jotain "lumppua" niin se himmentää niiden hyvienkin loistoa.

Mulla on kyllä kaikkea sekaisin ja just tuli viikosta 200 euroa suurinpiirtein. Mulla on joskus ollut lappu, mitä missäkin pinossa on. Nyt ei ekaa kertaa ollut ja ikinä ei ole tullut näin hyvin rahaa. En tiedä mistä johtuu. Mulla on vauvanvaatteia, kirjoja, äippävaatteita, talvi-ja kesäkenkiä, itkuhälytin, pumppu, ja muuta sellaista roinaa.

Ja ekaa kertaa sinne on jäänyt niitä yleensä varmoja, kuten Polarn och Pyretin vaatteita. Kaikki halpisvaatteet meni eka.

Yhteistyössä