Tavarakasa keittiön pöydällä

Mihin te laitatte kaikki postit ja lehdet sun muut, kun niitä tulee? Meillä kaikki posti kertyy tiskipöydälle vuoreksi ja kaikki muukin tavara tuppaa sinne kertymään. Nyt pitäisi saada käytännöllisiä vinkkejä miten keittiö pysyisi siistinä, ja muutenkin koko talo? Tavaraa pitkin poikin, hermot meinaa jo mennä. Olen päättänyt, että nyt meidän koti ei enää saa näyttää kuin pyörremyrskyn jäljiltä!
 
Lehdet ja mainosposti luetaan & viedään samantien roskikseen. Laskut avataan, laitetaan laatikkoon odottamaan, kirjekuoret roskiin.

Tiskipöytä siivotaan 1-2 kertaa päivässä niin, että siihen ei jää mitään ylimääräistä. Pesuaineet ovat tiskipöydän alla kaapissa, rätit pienessä korissa tiskipöydällä, jne.

Oon huomannut, että jos en joka päivä niinsanotusti korjaa jälkiä, niin kämppä on pian kaaos, ja siivoamiseen menee ikuisuus. Mutta kun korjaan jäljet (ja mies omansa, lapsetkin jossain määrin) niin koti pysyy siistinä ja siivoaminen on helppoa.
 
hivenenhullu
samaa olen monta vuotta miettiny... ja edelleen meillä vallitsee pyörremyrsky :D
kaiken näköisiä laatikoita,lehtitelineitä on kokeiltu mutta kait se johtuu vaan mun luonteetsa ettei noi toimi :D
 
Lunatic
Samanlaista ongelmaa täälläkin. Joka pinta on täynnä roinakasoja.. paperikasoja.. aaargh. Paljasta pöydänpintaa ei tällä hetkellä löydy.
Tänään vois vähän putsailla paikkoja. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Lehdet ja mainosposti luetaan & viedään samantien roskikseen. Laskut avataan, laitetaan laatikkoon odottamaan, kirjekuoret roskiin.

Tiskipöytä siivotaan 1-2 kertaa päivässä niin, että siihen ei jää mitään ylimääräistä. Pesuaineet ovat tiskipöydän alla kaapissa, rätit pienessä korissa tiskipöydällä, jne.

Oon huomannut, että jos en joka päivä niinsanotusti korjaa jälkiä, niin kämppä on pian kaaos, ja siivoamiseen menee ikuisuus. Mutta kun korjaan jäljet (ja mies omansa, lapsetkin jossain määrin) niin koti pysyy siistinä ja siivoaminen on helppoa.
Ei lisättävää eikä poistettavaa :).
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Lehdet ja mainosposti luetaan & viedään samantien roskikseen. Laskut avataan, laitetaan laatikkoon odottamaan, kirjekuoret roskiin.

Tiskipöytä siivotaan 1-2 kertaa päivässä niin, että siihen ei jää mitään ylimääräistä. Pesuaineet ovat tiskipöydän alla kaapissa, rätit pienessä korissa tiskipöydällä, jne.

Oon huomannut, että jos en joka päivä niinsanotusti korjaa jälkiä, niin kämppä on pian kaaos, ja siivoamiseen menee ikuisuus. Mutta kun korjaan jäljet (ja mies omansa, lapsetkin jossain määrin) niin koti pysyy siistinä ja siivoaminen on helppoa.

Näin meillä. Paitti se tiskirätti on kuivauskaapissa. :)
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
samaa olen monta vuotta miettiny... ja edelleen meillä vallitsee pyörremyrsky :D
kaiken näköisiä laatikoita,lehtitelineitä on kokeiltu mutta kait se johtuu vaan mun luonteetsa ettei noi toimi :D
Peesi.
Jos esim vaikka ostaa lisää säilytystilaa[esim jonkun hyllyn], tulee vaan lisää pintaa jonka päälle voi rakentaa roinakasoja.. eli kurjuus vaan maksimoituu niin sanotusti. :xmas:
 
vieras
OT:Mies ei meillä ikinä siivoa keittiötä, vaikka muuten saattaa kotihommiin osallistuakin. Ja sen kerran kun se on keittiön pöytiä pyyhkinyt niin on vaan kastellut sen rätin juoksevan veden alla. Ja minua vähän yököttää se. :$ En itse henk.koht pysty pyyhkimään keittiön tasoja ilman pesuainetta..
 

Yhteistyössä