Tauti alkaa olla selätetty

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Täällä jo syön lempiruokaani: pestopastaa ja paahdettuja auringokukansiemeniä :p .

Eilinen meni pytyllä, eikä kyllä tullut pieneen mieleenkään syödä mitään. Eikä vielä aamulla. Mutta nyt iski nälkä, joten siihenhän on vastattava :saint: .

Peikkis vaan ripuloi edelleen, tosin sekin näyttää olevan vihdoin menossa parempaan suuntaan.

Huh mikä viikko :x

Hienoo! :)

Meillä tyttö oksensi viimeyön, neljän aikaan viimeisen kerran. Nyt on ihan hyvässä kunnossa, oma pirteä itsensä, hieman väsyny tietenki ku sai yön ravata suihkussa ja vaatteenvaihdossa ja niin edelleen.. On jo tälle päivälle juonut ja vähän syönytkin eikä oo pihalle tullut. Jospa tää ois tässä *toiveajattelee* :D

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Hienoo! :)

Meillä tyttö oksensi viimeyön, neljän aikaan viimeisen kerran. Nyt on ihan hyvässä kunnossa, oma pirteä itsensä, hieman väsyny tietenki ku sai yön ravata suihkussa ja vaatteenvaihdossa ja niin edelleen.. On jo tälle päivälle juonut ja vähän syönytkin eikä oo pihalle tullut. Jospa tää ois tässä *toiveajattelee* :D

Kovasti toivon puolestanne että niin olis. Meillä tuo vauva on tosiaan viime sunnuntaista asti ollut kipeä. Oksensi ensin kolme päivää ja sen jälkeen on ripuloinut ja sama jatkuu edelleen.

Minä, mies ja esikoinen päästiin PALJON helpommalla.

Kovasti toivon puolestanne että niin olis. Meillä tuo vauva on tosiaan viime sunnuntaista asti ollut kipeä. Oksensi ensin kolme päivää ja sen jälkeen on ripuloinut ja sama jatkuu edelleen.

Minä, mies ja esikoinen päästiin PALJON helpommalla.

Joo mä kans niiiiin toivon että menis nyt tällä ohi.. Mä oon itte ollu kolme viikkoo sairaana, kaiken maailman flunssat ja angiinat, viimesinpänä influenssa josta kylläkin jo toipumas, ei oikeen jaksais enää.. Reippaastihan tuo tuossa leikkii :)

Mulla oli jemmassa sellasia desinfioivia käsipyyhkeijä joilla käsiäni pesin pitkin yötä, jos vaikka itte tuolta välttyis..
:x

Toivottavasti teillä on nyt ohi! :hug: Noi pitkät vatsataudit on kamalia! Niissä menee niin huonoon kuntoon. Meillä oli kans tytöllä pienempänä pahimmillaan 8 päivän ripulia ja sellaset on kyl kauheita.

minun täytyy pinoutua tähän. Eilisen illan vatsa möyri ja tämän päivän oon sitten istunut vessassa. Mitään ei oikein tee mieli... vähän jätskiä ja karkkia piti syödä. Tauti alkoi kuumeella ja kurkkukivulla, flunssalla. Onkohan tämä samaa kuin teillä?

Alkuperäinen kirjoittaja pallero:
minun täytyy pinoutua tähän. Eilisen illan vatsa möyri ja tämän päivän oon sitten istunut vessassa. Mitään ei oikein tee mieli... vähän jätskiä ja karkkia piti syödä. Tauti alkoi kuumeella ja kurkkukivulla, flunssalla. Onkohan tämä samaa kuin teillä?

Mulla ittelläni ei oo ollu ku etovaa oloa ton influenssan aikana, sehän saattaa pahoinvointiakin aiheuttaa. Sain sen töistä tuolta ala-asteelta, sitä on siel kauheesti liikkeellä.

Ja tytöllä oli ihan rehellinen oksennustauti, keskiviikkona pk: ssa sanoivat että useempi lapsi ja yks hoitaja on oksennustaudissa..

Saattaahan se flunssaanki liittyä, etenki jos on paljo limaa. Influenssan kyllä erottaa niistä ihan järkyistä lihassäryistä mitä mullaki on ollu koko viikon.

ei kuulosta minun tauti influensalta. Mä en ole siis oksentanut, ripskaa vaan. ja pientä kuumetta, mutta kurkku ollut helvetinmoisen kipeä. Täytyykin ottaa maitohappobakteereita..

Yhteistyössä