Taulutelevisio ja lapset (isommat sekä pienet)

  • Viestiketjun aloittaja Karita
  • Ensimmäinen viesti
Karita
Moi!

Oletteko kiinnittäneet taulutelevision pöytään kiinni esim. ruuveilla yms. vai oletteko luottaneet siihen, että lapset eivät kaada televisiota?

Mietin josko pitäisi kiinnittää jotenkin televisiopöytään kiinni...
 
meillä
Meillä on ainakin tuo jalka niin tukeva, etten usko että muksut saisi sitä kaadettua. Eivät ne kyllä telkkariin kovin usein yritä koskeakaan, kiitos järjestelmällisen kieltämisen! :xmas: Niin ja lapset meillä 3v. ja 1,5v.
 
hankey
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Mie koin meillä parhaaksi ratkaisuksi sen laittamisen suosiolla seinälle - varmuuden vuoksi.
Tätä olen ehdotellut, mutta meistä kumpikaan ei osaa kiinnityshommia tarpeeksi hyvin ja pöydälle telkkari on jäänyt. Joka päivä telkakrin varomisesta on puhetta ja toissapäivänä sain isot hepulit. "Apulainen" oli suihkepullolla suihkuttanut fairyvettä ja tiskirätillä kuivannut. Ihme kyllä telkkari toimii.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hankey:
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Mie koin meillä parhaaksi ratkaisuksi sen laittamisen suosiolla seinälle - varmuuden vuoksi.
Tätä olen ehdotellut, mutta meistä kumpikaan ei osaa kiinnityshommia tarpeeksi hyvin ja pöydälle telkkari on jäänyt. Joka päivä telkakrin varomisesta on puhetta ja toissapäivänä sain isot hepulit. "Apulainen" oli suihkepullolla suihkuttanut fairyvettä ja tiskirätillä kuivannut. Ihme kyllä telkkari toimii.
Siihenhän... jos tv:n mukana ei tullut, niin sitten liikkeestä saa ostaa, sellaisen "telineen", joka ruuvataan seinään ja sit se tv nostetaan siihen ikäänkuin roikkumaan.
Eli se pitää sit alareunasta nostaa pois niistä hahloista, että sen sais tippumaan, ja ainakin meillä tuo painaa just sen verran että ei oo pelkoa, jotta lapset sitä sais pois paikoiltaan seinästä.
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja hankey:
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Mie koin meillä parhaaksi ratkaisuksi sen laittamisen suosiolla seinälle - varmuuden vuoksi.
Tätä olen ehdotellut, mutta meistä kumpikaan ei osaa kiinnityshommia tarpeeksi hyvin ja pöydälle telkkari on jäänyt. Joka päivä telkakrin varomisesta on puhetta ja toissapäivänä sain isot hepulit. "Apulainen" oli suihkepullolla suihkuttanut fairyvettä ja tiskirätillä kuivannut. Ihme kyllä telkkari toimii.
jaa, no kai tuonkin sais jonkun ammattilaisen tekemään,.
 
Foortti harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja hankey:
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Mie koin meillä parhaaksi ratkaisuksi sen laittamisen suosiolla seinälle - varmuuden vuoksi.
Tätä olen ehdotellut, mutta meistä kumpikaan ei osaa kiinnityshommia tarpeeksi hyvin ja pöydälle telkkari on jäänyt. Joka päivä telkakrin varomisesta on puhetta ja toissapäivänä sain isot hepulit. "Apulainen" oli suihkepullolla suihkuttanut fairyvettä ja tiskirätillä kuivannut. Ihme kyllä telkkari toimii.
Ei tullu ruutuun mitään lopullisia jälkiä?

Meillä on jostain syystä palannu rantu ruutuun, mies väittää, että kukkien kasteluvettä ja vinkuu aika ajoin uutta toooosi kallista tv:tä tilalle.

Menkööt sitte sivuduuniin!!;)
 
vieras
Meidän 40" telkkarissa on ainakin niin painava jalusta, että ei se kaadu vaikka kissa kävelee telkkarin päällä. Ruudusta oon saanut hinkata niin banaania kuin kuolatahroja, mutta puhtaaksi lähtee kun oikeita aineita käyttää.
 
MIIMU
Itse muuten ole miettinyt ihan samaa, kun meilläkin on ainakin vielä toi töllö tossa tv-tasolla, ja vauva 7kk on oppinut nousemaan tukea vasten ja pikkupikku kätösillään on niin utelias koskemaan eikä oikein vielä ymmärrä kieltoja, ainakaan oikein nauraa vaan makeasti kun kiellän :D
Pitänee ostaa se seinäteline =)
 
4n äiti
ei olla. jalka on suht tukeva ja kun asia kielletään perusteluin niin ei ongelmia. eniten huolestutti alussa kissat, ettei ne kuvittele hyppäävänsä muutaman sentin paksuiselle telkkarinpäällykselle. mutta ei niitä kiinnostakaan.
 

Yhteistyössä