Taukoviikko pillereistä menossa mutta menkkoja ei kuulu, apua...!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "eee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"eee"

Vieras
Toivottavasti olen nyt ihan turhaan huolissani...

Ehkäisynä e-pillerit, nyt on taukoviikko menossa, mutta menkkoja ei ole vielä kuulunut, vaikka viimeisen pillerin otin keskiviikkona. Ei mulla yleensäkään menkat heti taukoviikolla ala, vaan viidentenä päivänä, mutta kyllä nyt siis olis jo korkea aika alkaa...

Raskauden mahdollisuus TEORIASSA on olemassa, on exän kanssa sellaista säätöä ollut vuoden verran, ehkä sitä voisi sanoa fuckbuddy-suhteeksi. Exä ei koskaan tule sisään, mutta viime sunnuntaina tuli, ensimmäistä kertaa vuoteen. Mut ei ihmisellä VOI olla näin huono tuuri, eihän!?!?

Kun mä söin pillereitä niin mulla alko tyhjennysvuoto vasta viidentenä tai kuudentena taukopäivänä. En tiedä olisko sulla kyse samasta. Sun täytyy odottaa ja testata kun sen aika on. Muuten en osaa neuvoa paremmin.

Kun mä söin pillereitä niin mulla alko tyhjennysvuoto vasta viidentenä tai kuudentena taukopäivänä. En tiedä olisko sulla kyse samasta. Sun täytyy odottaa ja testata kun sen aika on. Muuten en osaa neuvoa paremmin.

Niin, eihän tässä muuta vaihtoehtoa ole kuin odottaa ja toivoa parasta. Pakko vaan oli purkaa ajatuksia jonnekin, kun rupesin asiaa miettimään ja stressaamaan... raskaus olisi aika katastrofi.

[QUOTE="eee";23240800]Ehkäisynä e-pillerit, nyt on taukoviikko menossa, mutta menkkoja ei ole vielä kuulunut, vaikka viimeisen pillerin otin keskiviikkona. Ei mulla yleensäkään menkat heti taukoviikolla ala, vaan viidentenä päivänä, mutta kyllä nyt siis olis jo korkea aika alkaa...[/QUOTE]

niin siis jos keskiviikkona otit viimeisen pillerin, nythän on vasta neljäs pilleritön päivä... Ja yleensä alkavat viidentenä päivänä?? Eli missä ongelma?

[QUOTE="öö";23240939]niin siis jos keskiviikkona otit viimeisen pillerin, nythän on vasta neljäs pilleritön päivä... Ja yleensä alkavat viidentenä päivänä?? Eli missä ongelma?[/QUOTE]

Totta muuten, jos sen noin laskee. Hmm. Mitenköhän olen edellisillä kerroilla laskenut päivät, kun muistelen että viidentenä päivänä on aina vuoto alkanut? Toivottavasti sun lailla, ja olisin nyt vaan erehtynyt päivistä!

Ikinä ennen ei oo tätä tarvinnut stressata, kun mies ei ole sisään tullut eikä siis käytännössä ole raskautumisen mahdollisuutta ikinä ollut läsnä...

[QUOTE="eee";23240800]Exä ei koskaan tule sisään, mutta viime sunnuntaina tuli, ensimmäistä kertaa vuoteen. Mut ei ihmisellä VOI olla näin huono tuuri, eihän!?!?[/QUOTE]

Kai tiesit, ettei peniksen poisvetäminen emättimestä ennen siemensyöksyä ole millään lailla toimiva ehkäisykeino? Siemennestettä nimittäin usein pääsee jo ennen siemensyöksyä tulemaan pieniä määriä, ja se pienikin määrä voi riittää saattamaan sut raskaaksi.

Yhteistyössä