taudinkuva tämä. mennäkkö töihin vai lääkäriin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dietorelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Dietorelle

Aktiivinen jäsen
16.12.2005
8 938
1
36
Oksetus. Ei tuu oksennusta,eikä ripulia. Maha sattuu vähän väliä ja oksettaa välillä.

Kuumetta on ollut perjantaista saakka siinä 37-37.2 kieppeillä.
Nyt saikulla olen. Huomenna töihin. Sano että tuu kokeisiin jos ei mee ohi. Katsoo onko jotain tulehdusta.

Viitsiikö näin pienistä vaivoista olla enään töistä pois. KUn pystyisin kuitenkin töitä tekee

Mulla ollut samaa jo kuukauden päivät ja flunssan piikkiin olen laittanut,jotain outoa tautia liikkeel ja kestää ikuisuuden kun ei kunnon kuume nouse,mulla ei ruoka oo maistunut kahteen viikkoon ja juurikin tuota mainitsemaasi hunovointisuutta ja lisäksi väsymys ja jäseniä kolottaa vuoron perään.

Mulla sama, luulen et on noroa, mut mulla lievänä. Mies ja molemmat lapset oksentaneet ja ripuloineet viikon sisällä. Mulla ollut vaan tää ällötys. Tai ei enää kahteen päivään. Mut kotona oon tytön kanssa ollut vielä tänään.

Meillä oli noro tosi ärhäkkänä kaikilla muilla paitsi appiukolla, jolla kiersi mahassa ja jota oksetti mutta, joka ei kertaakaan oksentanut tai ripuloinut. Me muut tyhjennyttiin molemmista päistä ja todella voimalla. Eli voihan tuo olla noroakin mutta olet onnekkaana saanut lievemmän version.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä oli noro tosi ärhäkkänä kaikilla muilla paitsi appiukolla, jolla kiersi mahassa ja jota oksetti mutta, joka ei kertaakaan oksentanut tai ripuloinut. Me muut tyhjennyttiin molemmista päistä ja todella voimalla. Eli voihan tuo olla noroakin mutta olet onnekkaana saanut lievemmän version.

olisko sitten sitä kun parila työkaverilla on ollut toi noro

Yhteistyössä