Tatuointiapua! KIIRE!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Nia"

Vieras
Mulla on pieni tatuointi, jonka olen huomenna menossa peittämään. Suunnitelmana oli, että päälle tulee kokonaan musta kuvio. Siis kokonaan ihan sysimusta. Nyt mietin kuitenkin, että voisikohan siihen sittenkin kokeilla jotain väriäkin. Vanhan kuvan kohta tietenkin pitää olla musta, mutta jos vaikka muuten olisi jotain sävyvaihtelua...

Tiedän, että kokonaan mustasta kuviosta tykkään, mutta kannattaisiko sittenkin nyt laittaa jotain sävyäkin? Kun voihan sen myöhemmin värittää kokonaan mustaksi. Voihan?

Meneeköhän tatuoijalla enemmän aikaa, jos hän tekeekin kuvaan vaikka sellaisena häiveenä jotain sävyä? Olisiko siis minun pitänyt ilmoittaa suunnitelmanmuutoksesta aikaisemmin, jolloin hän olisi voinut varata enemmän aikaa?

Ja sitten hinta. Osaako joku sanoa edes suurinpiirtein-hintaa noin 5x5 cm kuvalle? Aikaa kuulemma menee noin tunti. Tyhmänä en kysynyt etukäteen ja nyt pitäisi tietää kuinka paljon nostan rahaa. Muutama kymppi on siellä jo varausmaksuna, riittääkö, jos satanen? Tajusin vasta äsken meinaan, että siellä ei taida käydä kortit, kun varausmaksunkin halusivat käteisenä.
 
mulla kaksi suurinpiirtein ton kokosta kuvaa, ehkä vähän isompaa. Yksinkertaisempi oli vähän vajaan satasen ja toinen mis oli just varjostuksia yms oli jotain 120egee.

Ihan tarkkaa hintaa en muista.


Itsekin menossa vanhaa kuvaa muokkaa, siis lasten nimikirjaimet niin pitää uusinkin tulokas lisätä. Mutta vasta suunnitteluasteella.
 

Yhteistyössä